Er bare så sur..(Lang)..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

LinLin

Anonym skriver:

Er bare så sur på min såkaldte ven..

Her i tirsdags var jeg til misdannelses skanning og der fik jeg en ny tid til skanning når jeg er i uge 32, fordi der var lidt væske ved nyrene. Vi fik af vide at det var ikke noget at bekymre sig om.

Torsdag mens jeg var i skole var der en der havde ringet 5 gange med hemmeligt nummer. Den eneste jeg kender der ringer med hemmeligt nummer er min ven, så jeg ringer ham selvfølgelig op og spørger om det er ham der haft ringet alle 5 gange. Det siger han ja til. Vi snakker lidt om al og intet og jeg undre mig da lidt over han har ringet så mange gange for ingenting, men tænker ikke videre over det. 

Så i dag tjekker jeg min mail og finder ud af at svangerambulatoriet har forsøgt at få fat på mig i torsdags, da de har set skanningen igennem og fundet 2 ting der gjorde de gerne ville have der skulle tages fostervandsprøve og at der er bestilt tid til mandag morgen. 

Men der stod ikke noget om hvad de havde set eller mistænkte eller noget, og nu kan jeg ikke snakke med dem før jeg skal derind alligevel. Og det gør mig f***ing nervøs for at sige det rent ud. 

Jeg har sådan en lyst til og ringe til min såkaldte ven og give ham sådan et møgfald.  

Håber ikke mit indlæg blev for forvirrende.

Måske tænkte han ikke lige over om han havde ringet fire eller fem gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

At han har løget angående telefonopkaldene. da de jo så ikke alle var fra ham.

Det kan du da ikke vide? Måske var det ham de 5gange og så har svanger måske ringet mens i snakkede. 

Under alle omstændigheder ville du jo ikk kunne vide hvem det var der ringede, hvis det ikk var ham. Det var jo hemmeligt nummer. Kunne ligeså godt være telefonsælgere. 

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Spurgte du ham da direkte om han havde ringet 5 gange??

Synes nu mere det er for dårligt at sygehuset ikke har lagt en besked om at du skal ringe tilbage.. 

Jep... Og sagde han skulle ligge en besked istedet, om at ringe tilbage

Anmeld

21. december 2013

Mettefpigen

Håber ikk at det er noget alvorligt....
Men forstår ikk at du er sur på ham.. Det er jo ikk sikkert at ambulatoriet har ringet til dig.... Det kan du jo ikk vide...

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det kan du da ikke vide? Måske var det ham de 5gange og så har svanger måske ringet mens i snakkede. 

Under alle omstændigheder ville du jo ikk kunne vide hvem det var der ringede, hvis det ikk var ham. Det var jo hemmeligt nummer. Kunne ligeså godt være telefonsælgere. 

Ringede først op til ham efter skole (Efter kl. 16) og da kan jeg se jeg allerede havde fået mail om at de havde forsøgt og kontakte mig flere gange, samme dag og de nu sendte en mail, da de var usikker på om jeg ville kunne nå og få brevet med post. 

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Håber ikk at det er noget alvorligt....
Men forstår ikk at du er sur på ham.. Det er jo ikk sikkert at ambulatoriet har ringet til dig.... Det kan du jo ikk vide...

Det har de skrevet i deres mail.

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Måske tænkte han ikke lige over om han havde ringet fire eller fem gange...

Svangerambulatoriet har skrevet at de flere gange har forsøgt at ringe, og de eneste der har haft ringet var de 5 hemmelige opkald i torsdags...  

Anmeld

21. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ringede først op til ham efter skole (Efter kl. 16) og da kan jeg se jeg allerede havde fået mail om at de havde forsøgt og kontakte mig flere gange, samme dag og de nu sendte en mail, da de var usikker på om jeg ville kunne nå og få brevet med post. 

Det er også fint nok, men du ville stadig ikk have vidst at de havde ringet, fordi det jo var hemmeligt nummer. 

og jeg synes stadig ikk du skal være sur på din ven. Måske har han været forvirret over hvad du snakkede om og bare sagt ja. Det er sgu ikk hans skyld at du ikk tog den da amb ringede. OG de burde lægge en besked når de ringer med hemmeligt nummer

Anmeld

21. december 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det har de skrevet i deres mail.

Okay... Men det er jo heller ikk sikkert at han kan huske præcis hvor mange gange han har ringet.... Også burde de have lagt en besked når de ringer med hemmeligt nummer...

Anmeld

21. december 2013

Kløver

Mor11 skriver:

Det er også fint nok, men du ville stadig ikk have vidst at de havde ringet, fordi det jo var hemmeligt nummer. 

og jeg synes stadig ikk du skal være sur på din ven. Måske har han været forvirret over hvad du snakkede om og bare sagt ja. Det er sgu ikk hans skyld at du ikk tog den da amb ringede. OG de burde lægge en besked når de ringer med hemmeligt nummer

Er enig, jeg må indrømme jeg nemt kunne forveksle selv, hvor mange gange jeg havde ringet, og var det så vigtigt måtte de lægge en besked eller prøve igen. Det kan ikke være vennens skyld.

Håber det bedste på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.