Er bare så sur..(Lang)..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
28 svar
46 synes godt om
21. december 2013

Anonym trådstarter

Er bare så sur på min såkaldte ven..

Her i tirsdags var jeg til misdannelses skanning og der fik jeg en ny tid til skanning når jeg er i uge 32, fordi der var lidt væske ved nyrene. Vi fik af vide at det var ikke noget at bekymre sig om.

Torsdag mens jeg var i skole var der en der havde ringet 5 gange med hemmeligt nummer. Den eneste jeg kender der ringer med hemmeligt nummer er min ven, så jeg ringer ham selvfølgelig op og spørger om det er ham der haft ringet alle 5 gange. Det siger han ja til. Vi snakker lidt om al og intet og jeg undre mig da lidt over han har ringet så mange gange for ingenting, men tænker ikke videre over det. 

Så i dag tjekker jeg min mail og finder ud af at svangerambulatoriet har forsøgt at få fat på mig i torsdags, da de har set skanningen igennem og fundet 2 ting der gjorde de gerne ville have der skulle tages fostervandsprøve og at der er bestilt tid til mandag morgen. 

Men der stod ikke noget om hvad de havde set eller mistænkte eller noget, og nu kan jeg ikke snakke med dem før jeg skal derind alligevel. Og det gør mig f***ing nervøs for at sige det rent ud. 

Jeg har sådan en lyst til og ringe til min såkaldte ven og give ham sådan et møgfald.  

Håber ikke mit indlæg blev for forvirrende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

lineog4

Anonym skriver:

Her i tirsdags var jeg til misdannelses skanning og der fik jeg en ny tid til skanning når jeg er i uge 32, fordi der var lidt væske ved nyrene. Vi fik af vide at det var ikke noget at bekymre sig om.

Torsdag mens jeg var i skole var der en der havde ringet 5 gange med hemmeligt nummer. Den eneste jeg kender der ringer med hemmeligt nummer er min ven, så jeg ringer ham selvfølgelig op og spørger om det er ham der haft ringet alle 5 gange. Det siger han ja til. Vi snakker lidt om al og intet og jeg undre mig da lidt over han har ringet så mange gange for ingenting, men tænker ikke videre over det. 

Så i dag tjekker jeg min mail og finder ud af at svangerambulatoriet har forsøgt at få fat på mig i torsdags, da de har set skanningen igennem og fundet 2 ting der gjorde de gerne ville have der skulle tages fostervandsprøve og at der er bestilt tid til mandag morgen. 

Men der stod ikke noget om hvad de havde set eller mistænkte eller noget, og nu kan jeg ikke snakke med dem før jeg skal derind alligevel. Og det gør mig f***ing nervøs for at sige det rent ud. 

Jeg har sådan en lyst til og ringe til min såkaldte ven og give ham sådan et møgfald.  

Kæmpe kram - håber det er ingen ting

Anmeld

21. december 2013

Givesvæk

Anonym skriver:

Kan godt forstå du er sur og øv! (jeg håber bestemt at det hele nok skal gå og din baby har det godt)

Men synes ikke du kan være sur på ham.

Anmeld

21. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Øv for en træls situation mht scanningerne 

Men, hvad er det du er sur på din ven over? forstår ikk lige hvad han har med svangerambulatoriet at gøre?? 

Anmeld

21. december 2013

Loa

Okay kan godt være det er mig der fatter hat, men hvorfor er det du er sur på din ven?

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Givesvæk skriver:

Kan godt forstå du er sur og øv! (jeg håber bestemt at det hele nok skal gå og din baby har det godt)

Men synes ikke du kan være sur på ham.

Under normale omstændigheder ville jeg ikke være sur men jeg spurte ham flere gange om han havde ringe alle 5 gange og sagde at det skulle han ikke gøre en anden gang, medmindre det var en nødsituation eller lignende. og i stedet ligge en besked om at ringe tilbage hurtigst muligt.

da jeg ringede op til ham havde jeg forstillet mig hans mor var død eller ligende. (Hans mor er meget syg). 

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Men, hvad er det du er sur på din ven over? forstår ikk lige hvad han har med svangerambulatoriet at gøre?? 

At han har løget angående telefonopkaldene. da de jo så ikke alle var fra ham.

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Okay kan godt være det er mig der fatter hat, men hvorfor er det du er sur på din ven?

Anmeld

21. december 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Spurgte du ham da direkte om han havde ringet 5 gange??

Synes nu mere det er for dårligt at sygehuset ikke har lagt en besked om at du skal ringe tilbage.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.