Er bare så sur på min såkaldte ven
..
Her i tirsdags var jeg til misdannelses skanning og der fik jeg en ny tid til skanning når jeg er i uge 32, fordi der var lidt væske ved nyrene. Vi fik af vide at det var ikke noget at bekymre sig om.
Torsdag mens jeg var i skole var der en der havde ringet 5 gange med hemmeligt nummer. Den eneste jeg kender der ringer med hemmeligt nummer er min ven, så jeg ringer ham selvfølgelig op og spørger om det er ham der haft ringet alle 5 gange. Det siger han ja til. Vi snakker lidt om al og intet og jeg undre mig da lidt over han har ringet så mange gange for ingenting, men tænker ikke videre over det.
Så i dag tjekker jeg min mail og finder ud af at svangerambulatoriet har forsøgt at få fat på mig i torsdags, da de har set skanningen igennem og fundet 2 ting der gjorde de gerne ville have der skulle tages fostervandsprøve og at der er bestilt tid til mandag morgen.
Men der stod ikke noget om hvad de havde set eller mistænkte eller noget, og nu kan jeg ikke snakke med dem før jeg skal derind alligevel. Og det gør mig f***ing nervøs for at sige det rent ud.
Jeg har sådan en lyst til og ringe til min såkaldte ven og give ham sådan et møgfald.
Håber ikke mit indlæg blev for forvirrende.
Anmeld