Nyt fra mig! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

twinny

Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal skrive til dig. 

Du får bare kæmpe kys og kram herfra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

mogms

20. december 2013

Lullaby

20. december 2013

Rødhætte

grinny skriver:

Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham 

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive.. Men du skal vide du har stor medfølelse her fra

Anmeld

20. december 2013

mrhl

grinny skriver:

Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham 

Min dybeste med følelse og sympati til jer. Hvor er det skrækkeligt og uretfærdigt! Jeg håber i har en masse gode mennesker omkring jer til at støtte jer...... Er tom for ord....

Anmeld

20. december 2013

2babygirls

grinny skriver:

Nej hvor forfærdelig min dybeste medfølelse til jer i denne svære tid

Anmeld

20. december 2013

mommy1991

grinny skriver:

Nej, nej, nej hvor er det dog forfærdeligt 

Føler med jer!!!! 

Anmeld

20. december 2013

LilleMie

Hvor er det dog forfærdeligt! Sender mange tanker jeres vej, det burde ingen opleve!!! 

Anmeld

20. december 2013

Mor til Majbørn

Nej hvor forfærdeligt!!! Jeg kan se, at du var ret langt henne endda! Gud, hvor er det sørgeligt, og hvor jeg føler med jer. Jeg håber meget I har nogle folk omkring jer til at støtte jer igennem denne ekstremt svære og pisse-uretfærdige tid

Anmeld

20. december 2013

CroQuis

Hvor forfærdeligt.. 

Føler med jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.