Nyt fra mig! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

lotteh21

Puha.. Hvor er det bare uretfærdigt ?? mange tanker herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Hold op hvor er det bare slet ikke fair

Anmeld

20. december 2013

BigHope13

grinny skriver:

Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham 

jeg stortuder Sødeste grinny , kender ikke dit rigtige navn, men Føj hvor jeg dog føler med dig. Har slet slet ingen ord for alle de tanker der flyver gennem mit hoved i skrivende stund.
Jeg vil sende dig alverdens tanker og de varmeste kram, og krydser for at din krop vil samarbejde så i kan få afsluttet graviditeten og i kan få lov at holde din smukke søn i armene.

Sender Min dybeste medfølelse , du, i vil være i mine tanker

Anmeld

20. december 2013

AnonymMor

grinny skriver:

Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham 

Det gør mig så ondt grinny  sender mine dybeste tanker og medfølelse til dig og din mand.. hvor er det dog dybt tragisk og så uretfærdigt  

Anmeld

20. december 2013

Sommerfugl86

Puha hvor er livet dog uretfærdigt
1000 kram og tanker til dig og din mand
Håber snart jeres lille søn er ude i jeres arme, og I får et smukt farvel til ham
Kan slet ikke skrive noget der giver mening, men kondolere mange gange, det er slet ikke fair

Anmeld

20. december 2013

Disarobi

grinny skriver:

Hvor er det bare det allermest triste indlæg jeg længe har læst!! Kan godt være det er lidt en kliché at sige "det gør mig ondt" -men jeg HAR virkelig ondt i mit hjerte nu, gåsehud over hele kroppen og tårer i øjnene.... Det burde bare ikke kunne ske så langt i forløbet!!!! Håber du er en stærk kvinde for det sjal man da være for at klare sig igennem det næste lange stykke tid!! Alle mine tanker går til jer.

Anmeld

20. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
har intet ord....

Anmeld

20. december 2013

mbbuch

grinny skriver:

Det gør mig meget meget ondt at høre. 

Anmeld

20. december 2013

Lilje82

Åh gud... hvor gør det mig inderligt ondt at høre. Håber I får taget smuk afsked med jeres lille dreng

Anmeld

20. december 2013

Frk.S

Hvor gør det mig bare frygtelig ondt.
Det er så forfærdeligt og uretfærdigt.

Mange varme tanker herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.