Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grinny skriver: Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham
Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gør mig ondt
Åh nej hvor er det forfærdeligt at høre!
Ej nej nej, hvor må I have det frygteligt lige nu, jeg er SÅ ked af det på jeres vegne.. Ville så gerne skrive tusind ting til dig lige nu, men din smerte må være så stor at ingen ord kan trøste.. Men I har min allerdybeste medfølelse og jeg kondolerer mange gange...
Har ikke overskud til at skrive til hver enkelt, så der kommer et fælles.
Jeres kram og tanker varmer
Jeg har lige fået d. 5. pille og vi håber snart på nogle veer! Er kommet til et stadie hvor jeg bare vil have ham ud!!
grinny skriver: Har ikke overskud til at skrive til hver enkelt, så der kommer et fælles. Jeres kram og tanker varmer Jeg har lige fået d. 5. pille og vi håber snart på nogle veer! Er kommet til et stadie hvor jeg bare vil have ham ud!!
Håber sådan for jer, i sær dig, at det går stærkt nu.
Jeg sender min dybeste kondolance og største medfølelse. Så forfærdeligt for jer!.... Jeg er dybt berørt, selvom jeg ikke kender dig.
Det var dog en forfærdelig nyhed at komme ind til.. Hold op hvor er det bare ærgerligt.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige.. :/
I hvert fald får du varme tanker herfra og et kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128