Nyt fra mig! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.045 visninger
121 svar
6 synes godt om
20. december 2013

grinny

Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Lykke:)

grinny skriver:

Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham 

Åh nej! Kæmpe kæmpe kæmpe kram til dig! ved slet ikke hvad jeg skal sige. Hvor er det forfærdeligt! Skriv endelig hvis du har brug for en snak

Anmeld

20. december 2013

Noahmor

grinny skriver:

Nej nej nej. Ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. Hvor er det frygteligt for jer. 

Håber I har familie der kan støtte jer i disse dage! 

Anmeld

20. december 2013

lycly

grinny skriver:

Åh nej hvor forfærdeligt! Kram og tanker herfra

Anmeld

20. december 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Åh nej dog

Anmeld

20. december 2013

Ønskebarnet2014

Jeg ved heller ikke hvad jeg skal skrive. Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne..

Sender alle tanker til jer

Anmeld

20. december 2013

ms86

Nej nej nej.. Det må ikke ske! Ved slet ikke hvad jeg kan/skal skrive.. Ikke andet end at du har min dybeste medfølelse og at jeg sender dig/jer en masse tanker!

Anmeld

20. december 2013

liten-mamma

grinny skriver:

Åh nej, det gør mig så frygteligt ondt! Har simpelthen ikke ord for det. 

Kæmpe kram fra mig

Anmeld

20. december 2013

sandramor

Nej nej nej
Hvor er det dog forfærdeligt for jer ved slet ikke hvad jeg skal sige....

Anmeld

20. december 2013

SAL

grinny skriver:

Åhhhh nej!! Hvor er det dog forfærdeligt! Jeg kender dig ikke men jeg er dybt berørt af at læse dit triste og tragiske indlæg! Må I have nogle gode mennesker omkring Jer i den svære tid der kommer...de bedste hilsner og ønsker til Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.