På Paleo i 4 uger - nu begynder resultatet at ske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Fik aldrig svaret den anden dag, da jeg så dit indlæg men hvor er det flot, du har har ændret din kost og tabt dig i omkreds, som også er det vigtigste.
Jeg har store respekt for, du bare gør de her ting - løber halvmaraton, kost omlægning mm. Hatten af for dig

Personligt ville jeg ikke kunne undvære bønner og linser. Vi spiser det flere gange ugenligt, og brød ville også være svært at være foruden. Savner du ikke det?

Igen super flot at du gør det og jeg håber, det gode resultat fortsætter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

*Pingvinen*

PT skriver:

Fik aldrig svaret den anden dag, da jeg så dit indlæg men hvor er det flot, du har har ændret din kost og tabt dig i omkreds, som også er det vigtigste.
Jeg har store respekt for, du bare gør de her ting - løber halvmaraton, kost omlægning mm. Hatten af for dig

Personligt ville jeg ikke kunne undvære bønner og linser. Vi spiser det flere gange ugenligt, og brød ville også være svært at være foruden. Savner du ikke det?

Igen super flot at du gør det og jeg håber, det gode resultat fortsætter

Hej.

Jo i starten savnede jeg brødet, men jeg laver selv mit brød/knækbrød og det er nok til mig. 

Er til julefrokost i dag og spiser rimelig alm af alt. Men kaster ikke alt i hovedet som før i tiden... hvis jeg virkelig savner det, spiser jeg det. Men sjældent jeg får lyst.

Anmeld

13. januar 2014

Smilehul

Seeeejt  er der evt. nogle billeder - før og efter billeder? Det kunne jo være en super god inspiration for andre 

Anmeld

13. januar 2014

miss-cl

Virkelig flot af dig!
Vil gerne følge dig, hvos jeg må. Min kæreste og jeg er selv startet ny livsstil her i det nye år.
Vi er trætte af at se vores spejlbillede. Og håber at Paleo er vores fremtid.
Har du gode fif til helt nye i denne verden?
Knus miss-cl

Anmeld

13. januar 2014

Isabella_mor

kan man så æde efter hvis man ønsker sig at få lidt bredere hofter f.eks?? 

godt klaret.. 

Anmeld

13. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mand tabte 20 kg. sidste år på 3-4 mdr. ved, at spise efter "Stenalderkost".

Det er super flot gået af dig

Anmeld

13. januar 2014

*Pingvinen*

Smilehul skriver:

Seeeejt  er der evt. nogle billeder - før og efter billeder? Det kunne jo være en super god inspiration for andre 

Nej har ikke taget billeder af mig. Taber mig ikke rigtig i kg, men får flyttet om. Er i det normale BMI, så jeg kan næsten ikke ''forlange'' mere. Men jeg måler mig og har klart tabt cm

Anmeld

13. januar 2014

*Pingvinen*

miss-cl skriver:

Virkelig flot af dig!
Vil gerne følge dig, hvos jeg må. Min kæreste og jeg er selv startet ny livsstil her i det nye år.
Vi er trætte af at se vores spejlbillede. Og håber at Paleo er vores fremtid.
Har du gode fif til helt nye i denne verden?
Knus miss-cl

Nogle gode fif....
Åh det ved jeg ikke lige....
For mig er det vigtigt ikke at være sulten også er det vigtigt, at jeg får det, jeg har behov for. Også om fredagen, hvor vi har slikaften. Jeg spiser jo så ikke slikket, men spiser en pose flæskesvær og et par stykker mørk 86% chokolade eller et granatæble.

Anmeld

13. januar 2014

*Pingvinen*

Isabella_mor skriver:

kan man så æde efter hvis man ønsker sig at få lidt bredere hofter f.eks?? 

godt klaret.. 

Den forstod jeg ikke lige

Anmeld

13. januar 2014

Isabella_mor

*Pingvinen* skriver:

Den forstod jeg ikke lige

hvis man kan bygge sin krop op efter hvordan/hvad man spiser. for så vil jeg gerne kende opskriften på hvad man kan spise for at få bredere hofter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.