På Paleo i 4 uger - nu begynder resultatet at ske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.262 visninger
33 svar
33 synes godt om
19. december 2013

*Pingvinen*

Jeg har nu været på Paleo (stenalderkost 2.0) i 4 uger nu og nu begynder kroppen at ændre form.

Har ikke tabt synderligt på tallene på vægten, men cm er blevet flyttet rundt på kroppen i hvert fald.

Skinkerne og maven hænger ikke længere ud over kanten på bukserne og ja de to sidste dage har jeg haft jeans på, jeg ikke har haft på lææææænge. Dét er sgu da motiverende!

Og jeg har det ikke mindre end fantastisk! Føler ikke, jeg giver afkald på noget, men at jeg netop tilvælger noget andet. Jeg tager valg i mit liv om, hvilket mad og kvaliteten heraf, jeg vil stoppen i munden.

Nu er det jo en rigtig hård måned at skifte livsstil i, men målet er blot at jeg ikke tager på også at jeg igen, tilvælger noget i stedet for at fravælge. Rent mentalt skal det forberedes og her har jeg en kæmpe støtte i min skønne veninde, som har været på Paleo i over et år.

Fik fx flæskesteg i går til sønnike's fødselsdag. De andre fik hele svineriet og jeg havde lavet en rigtig lækker frisk rødkålssalat, tog sauce før der kom jævning i også spiste jeg alm steg med svær til. Uhmm... Til aftenskaffe havde jeg købt italiensk is og det trak lidt, men havde besluttet, at jeg ville lave mig en smootie. Smagte dog de to slags is og puhha de var ikke gode. Den ene smagte af plastic og den anden smagte så syntetisk af sødemiddel, at det bare slet ikke smagte godt. Så jeg var glad for mine tilvalg igen i går

Nu skal vi til julefrokost på lørdag og selv holde fødselsdag søndag. Ved at det ikke bliver let, men hvis bare jeg vurdere hvor meget lysten er til netop det mad, jeg vil spise og prioritere vigtigheden deraf - så skal det nok gå

Ville bare lige dele det med jer. 4 uger har det taget for kroppen at begynde at ændre sig. Ikke noget halleluja, blot en info om, hvor godt man kan have det med en ny livsstil - selv i december måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

*Pingvinen*

Hold da op... 84 visninger og ikke én giver lige et skriftligt skulderklap her i denne udfordrende slankemåned.

Jamen så giver jeg sgu lige mig selv et skulderklap.

Sådan sgu *Pingvinen* Det er bare så godt klaret. At holde ved i denne måned er bare så hårdt, men super flot, at du kæmper

Og hold op, hvor er det fedt at kroppen "bygger om". Også er det lige meget med tallene på vægten, bare man får den figur, som man vil have. Virkelig godt kæmpet

(Hæ hæ, nu er der i hvert fald en tilbagemelding og pæn stor stof til eftertanke fra min side af... Godt så!!)

Anmeld

19. december 2013

Laulund87

Jeg vil godt skrive godt gået!

Anmeld

19. december 2013

dukke

Hvor er det flot

Anmeld

19. december 2013

Soleil

Det er sgu sejt!!!!!

Anmeld

19. december 2013

Muffin_girl

Det er sku da sejt !!!

Anmeld

19. december 2013

Dianabk

*Pingvinen* skriver:

Jeg har nu været på Paleo (stenalderkost 2.0) i 4 uger nu og nu begynder kroppen at ændre form.

Har ikke tabt synderligt på tallene på vægten, men cm er blevet flyttet rundt på kroppen i hvert fald.

Skinkerne og maven hænger ikke længere ud over kanten på bukserne og ja de to sidste dage har jeg haft jeans på, jeg ikke har haft på lææææænge. Dét er sgu da motiverende!

Og jeg har det ikke mindre end fantastisk! Føler ikke, jeg giver afkald på noget, men at jeg netop tilvælger noget andet. Jeg tager valg i mit liv om, hvilket mad og kvaliteten heraf, jeg vil stoppen i munden.

Nu er det jo en rigtig hård måned at skifte livsstil i, men målet er blot at jeg ikke tager på også at jeg igen, tilvælger noget i stedet for at fravælge. Rent mentalt skal det forberedes og her har jeg en kæmpe støtte i min skønne veninde, som har været på Paleo i over et år.

Fik fx flæskesteg i går til sønnike's fødselsdag. De andre fik hele svineriet og jeg havde lavet en rigtig lækker frisk rødkålssalat, tog sauce før der kom jævning i også spiste jeg alm steg med svær til. Uhmm... Til aftenskaffe havde jeg købt italiensk is og det trak lidt, men havde besluttet, at jeg ville lave mig en smootie. Smagte dog de to slags is og puhha de var ikke gode. Den ene smagte af plastic og den anden smagte så syntetisk af sødemiddel, at det bare slet ikke smagte godt. Så jeg var glad for mine tilvalg igen i går

Nu skal vi til julefrokost på lørdag og selv holde fødselsdag søndag. Ved at det ikke bliver let, men hvis bare jeg vurdere hvor meget lysten er til netop det mad, jeg vil spise og prioritere vigtigheden deraf - så skal det nok gå

Ville bare lige dele det med jer. 4 uger har det taget for kroppen at begynde at ændre sig. Ikke noget halleluja, blot en info om, hvor godt man kan have det med en ny livsstil - selv i december måned

Fedt du gør det spiste selv stenalderkost før jeg blev gravid men lysten til alt det søde blev pludselig for stor.

Kan mærke jeg glæder mig til at starte op igen 100 % efter jeg har født og få min krop tilbage

Husk at hæng i det er en livstid ændring ikke en kur

Så flot

Anmeld

19. december 2013

hesøth

*Pingvinen* skriver:

Lyder bare fantastisk godt gået.

Jeg har valgt at gå i gang med stenalder efter nytår - og suger glad positive erfaringer for at øge min motivation yderligere... Glæder mig til at komme i gang - og vil givetvis søger efter flere success-historier, når det bliver svært at holde fast - så tak fordi du deler

Anmeld

19. december 2013

Dot D

Supergodt gået...

Jeg kan godt lide din bemærkning med de "dårlige" is, hi hi, smagsløgene vender sig bare viiiildt hurtigt til den nye kost, det fik du lige en smagsprøve på dér...

Anmeld

19. december 2013

Kamulla

jeg giver gerne et... ahr selv været på den.. her fik jeg hurtige resultater og agter at vende tilbage til den igen efter jul (økonomisk og gik ned med stress så overskudet var der ikke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.