Er jeg mon den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

BinaMor

nutche skriver:

hmm vestjyde eller midtjyde...
jeg siger vest jyde og min mand siger midtjyde.... uanset hvad så prøver jeg at skrive her.
jeg bor nemlig i Aulum som ligger mellem Herning og Holstebro. jeg bor her med min mand og vores (til sammen) 5 børn.

det gør jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Lone Jakobsen

gabriellasmor skriver:

det gør jeg også

bor du også i Aulum? det er da første gang jeg er stødt på en herfra

Anmeld

8. december 2009

FrkT

Havde slet ikke set denne her før nu.

Jeg er også vestjyde. Bor ved Spjald/Videbæk, som ligger mellem Herning og Ringkøbing, sammen med min elskede mand, vores 2 vovser, 4 katte og 4 høns.... babyprojektet er i fuld gang. Oprindeligt er jeg dog fra Lolland, men er opvokset i Midtjylland (Simmelkær og Sunds). Manden er født på Fyn men opvokset i Kragelund ved Silkeborg.

Anmeld

8. december 2009

BinaMor

nutche skriver:

bor du også i Aulum? det er da første gang jeg er stødt på en herfra

jep. næsten indfødt aulum-genserhehe..

Anmeld

8. december 2009

Lone Jakobsen

gabriellasmor skriver:

jep. næsten indfødt aulum-genserhehe..

he he dem synes jeg der er mange af her i byen vi er så tilflyttere...har kun boet her i ca 1½ år

Anmeld

8. december 2009

BinaMor

nutche skriver:

he he dem synes jeg der er mange af her i byen vi er så tilflyttere...har kun boet her i ca 1½ år

ja uha... helt indgroet kender dog ik så mange da de fleste fra min omgangs kreds er "flygtet".. hehe..

Anmeld

8. december 2009

Lone Jakobsen

gabriellasmor skriver:

ja uha... helt indgroet kender dog ik så mange da de fleste fra min omgangs kreds er "flygtet".. hehe..

he he... ja jeg har så også mødt en del som er tilflyttere....men nu har vi så også børn "mange" forskellige steder, så man møder mange.

men her er man stadig tilflytter hvis man har boet her 10 år har jeg fået afvide

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Juuuhuuuuu.... A er ow westjyyy!

A kommer fra Ringkøbing.... Men bor i Holstebro. Jeg er forlovet med Andreas som opringelig er fra Fyn. Vi har Nicklas på 2½ år og venter en dreng med til April.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.