Er jeg mon den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.417 visninger
37 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

Karina N.

vestjyde herinde? Nå men jeg prøver lykken og ser om ikke der kommer et par stykker eller ti herind og kigger:)

Jeg hedder Karina og bor i Bølling tæt ved Skjern sammen med min mand og vores 3 børn; Mikkel på 9 år, Mathilde som lige er blevet 7 og Magnus på 2½ år. Vi købte et gammelt hus fra 1891 for 7 år siden som vi stadig arbejder på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Charlotte_82

Hejsa :D jeg bor i Varde sammen med min kæreste og vores 3 børn. Vi har Alexander på lige knap 5 år, Melissa på 3 år og Melanie på 10 måneder så der er godt gang i den herhjemme ;)

Der må da være andre herinde som er fra vestjylland?

Anmeld

13. april 2008

Louise mortil4

Hej.

Jeg hedder Louise og er 24 år Jeg bor ved ølgod sammen med min mand Niels på 26 år , han er også far til ungerne.

Vi har 3 dejlige piger, Freja fra Februar 06 og tvillingerne Lærke og Liv fra juli 07. Vi er lige flyttet til ølgod her den 1 februar, så vi kender ikke så mange. Det kunne da være dejligt hvis der var nogen i nærheden vi kunne lære og kende og måske lave nogle ting sammen med.

Knus Louise

Anmeld

15. april 2008

Minedrenge

Oooss miiig :P

Jeg bor i Oksbøl, ved Varde :)

Og jeg har Malthe på snart 5 mdr :)

Anmeld

17. april 2008

~ Julie ~

Jeg er IKKE vestjyde :) men BOR i Skjern sammen med min mand og vores 2 drenge :)

Anmeld

19. april 2008

TEK

Jeg er også vestjyde - fra Esbjerg :D

Anmeld

14. maj 2008

tmk

hov jeg er også her jeg bor i skovlund og har tre dreng marc på 7 tobias på 5 og magnus på 10 md. jeg bor her sammen med min mand per vi har lige købt et stort hus så her roder lidt men det er diglig at have fådet så meger plads

Anmeld

25. juli 2008

Maggies

Jeg bor i Esbjerg!!! :)

Anmeld

5. august 2008

frk.mimmi

Jeg bor i Esbjerg, sammen med min datter, min kæreste og bonusbørn

Anmeld

3. november 2008

LineD

Jamen for søren da 60.png

Jeg er da også Vestjyde!

Manden og jeg bor i Vedersø klit sammen med vores 2 hunde og kat.

Projekt baby er skudt igang, men lader vente på sig 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.