Er jeg mon den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2008

Mortil3drenge

Vi bor i Grindsted, har 3 drenge på 10 år, 8 år og 11 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Camilla_a

Jeg er fra Esbjerg og har Frey på 16mdr og Loke på 11 uger

Anmeld

25. april 2009

Janni Pedersen

Jeg hedder Janni, er 32 år og bor i Struer sammen med min kæreste michael og vores søn Jeppe fra 7.maj 2008

Anmeld

25. april 2009

wamse

Altså jeg er vestjyde til den dag jeg dør Men bor i Haderslev nu og er glad for at være her. Men stammer ellers fra Vrde og boede der de første 28 år af mit liv og min familie og venner bor der stadig.

Anmeld

16. juni 2009

Vinker

Jeg er skam også vestjyde og er stolt at det

Jeg kommer fra Ribe, men bor nu i Esbjerg med min kæreste som oprindelig er midtjyde (kommer fra Herning)

Jeg er 26 år og er mor til Niklas Emil fra 25. september 2008

Anmeld

16. juni 2009

Guldet

Jeg er skam også vest jyde..
Kommer fra Holstebro.. dejlig by!

Anmeld

18. juni 2009

holbøll

Endnu en  vestjyde. Bor i Nr. Felding, lige syd for Holstebro. Jeg har Kristian på 5 år og Simon på knap 3 år.

Anmeld

18. juni 2009

Jannie Thorup

Jeg bor også i vestjylland - Holstebro. Men jeg kommer oprindeligt fra Nimtofte på Djursland.
Jeg er gravid og venter en pige, med termin d. 9. september. Jeg bor sammen med min forlovede og vores lille hund.

Anmeld

24. juni 2009

Rose

Jeg bor i Esbjerg med min mand, min skønne datter på 4 og min søn på 8-9 mdr. Jeg er ikke oprindeligt fra Esbjerg, men fra Aalestrup nær Viborg/Aalborg, trot dog jeg bliver hængende her

Anmeld

2. juli 2009

Solstrålen

Er osse vestjyde ... kommer oprindelig fra en lille by syd fra Herning men er bosat i Holstebro sammen med min mand og vores datter Amalie på 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.