Er jeg mon den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2009

Linea

Hej hej....jeg er også  en slags Vestjyde, da jeg bor i Holstebro. Oprindelig kommer jeg fra Midtjylland, men min mand og jeg har slået os ned her i det Vestjyske og det er vi rigtig glade for. Vi har ikke oplevet at blive forældre endnu....men jeg er heldigvis blevet gravid for nylig og er snart i 8. uge  
Spændende tid vi går i møde, hvis nu bare alt går som det gerne skulle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

3drenge

Jeg kommer oprindelig fra Esbjerg, har boet 7 år i Tistrup men bor nu i Billum sammen med min mand René og Vores drenge lukas på 7 og Silas på 4. Vi venter en dreng mere sidst i sep

Anmeld

9. august 2009

Vidunderligeunger

Hejsa

Jeg er såmænd også fra vestjyllad. Min kæreste og jeg bor i Ringkøbing i en lejlighed, vi har ingen børn endnu, men vil gerne og prøver alt vi kan

vil gerne i kontakt med kvinder i samme situation, det er lidt sjovt at dele tankerne og spørgsmålene med andre også !

Anmeld

9. august 2009

Lone Jakobsen

hmm vestjyde eller midtjyde...
jeg siger vest jyde og min mand siger midtjyde.... uanset hvad så prøver jeg at skrive her.
jeg bor nemlig i Aulum som ligger mellem Herning og Holstebro. jeg bor her med min mand og vores (til sammen) 5 børn.

Anmeld

16. august 2009

Knudsen

Jeg er også vestjyde..  
Jeg er 28 og bor i Varde med min mand på 31, vores datter Signe på 2½ og lille Oskar nu 9 dage gammel.
Rart at se så mange vestjyder

Anmeld

16. august 2009

Zelania

Hey tøser.

Også Vest Jyde her.  Vi bor i Hodsager, 17km fra Holstebro =)

Hilsen Mette 9+0

Anmeld

24. august 2009

6800

Os mig os mig os mig
Bor i Varde med min kærste, har ingen børn endnu, men vi prøver

Anmeld

24. august 2009

Louise mortil4

selv om vi ikke er vestjyder  (har jeg da fået at vide) her ved ølgod, så er vi da rimelig tæt på at være det, men jeg er her også, jeg er fra ølgod og har 4 unger.

Knus Louise

Anmeld

31. august 2009

MissMikkelsen

Jeg bor i Ansager og har en lille spire i maven der gerne skulle komme ud til os omkring midten af februar 2010

Anmeld

8. december 2009

Gobbel

Jeg er fra Varde Woooop! Bor sammen med min dejlige kæreste! Ingen børn endnu, men vi prøver på livet løs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.