Taske til fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

Aabye

CroQuis skriver:

Okay, det lyder godt 

Man kan godt høre jeg er nybegynder, hva 

Haha... 

Det har vi alle sammen været på et tidspunkt
Kan så fortælle dig at det der med tasken til sygehuset.. Det er lige så slemt anden gang :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

CroQuis

FruJacobsen skriver:

Jeg fødte også i vand og kan slet ikke forestille mig, at man skal have noget på i vandet? I øvrigt vil der kun være 1 jordemor og din partner + evt. andre personer, som I har valgt skal med....en fødsel i vand kan jo kun foregå, hvis der ikke er nogle komplikationer og derfor vil der ikke være en masse til stede så snart du kommer op får du en morgenkåbe over dig...hvad havde du tænkt, at du skulle have på i vandet?

Tænkte bare en top, bh eller evt en kjole (som dækker lidt dernede også), så man ikke var helt nøgen?

Ifølge fødselsforberedelsen, vil der være jordemoder, jordemoder studerende til stede ved fødslen, samt vil der blive tilkaldt en læge liiiiige når presseveerne starter, og det lød som om det var meget normal procedure..

Så 3 personer, plus min mand.. 

Anmeld

15. december 2013

CroQuis

Aabye skriver:

Haha... 

Det har vi alle sammen været på et tidspunkt
Kan så fortælle dig at det der med tasken til sygehuset.. Det er lige så slemt anden gang :p

Virkelig 

Det havde jeg ikke lige forestillet mig 

Anmeld

15. december 2013

Aabye

CroQuis skriver:

Virkelig 

Det havde jeg ikke lige forestillet mig 

:p Jeg har "kun" 18 mdr mellem mine to.. Og da jeg anden gang stod og skulle pakke tasken til sygehuset lignede jeg også et kæmpe spørgsmålstegn.. For hvad var det nu liiiiige det var man skulle have med?

Jeg tror dog at jeg har styr på det hvis en nr 3 skulle komme på banen engang om et år eller 2.. :p

Anmeld

15. december 2013

CroQuis

Aabye skriver: