Frygter en bio :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

NessaXenia

Har du blødning eller noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Der er fin udvikling og mine var lige sådan i starten. Hcg fordobles hver 2-3 dag så tager jo lidt tid, og synes udviklingen ser fin ud indtil videre

Tester i morgen tidlig og håber på at få svar på blodprøven i morgen eftermiddag

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

NessaXenia skriver:

Har du blødning eller noget?

Nej slet ikke.. Og har ikke mine normale tegn på at mens skulle komme.. Plejer at få ømme dutter en lille uge før.. Og det har jeg ikke.. Så det håber jeg da er gode tegn

Anmeld

12. december 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Ja, men burde den ikke blive tydeligere og tydeligere?

Sødeste du stop med at teste, du gør bare dig selv mere nervøs og bekymret. Den med tiden skal den nok blive tydligere men der kan være rigtig stor forskel på din urin og derfor er der forskellige udslag på testene. Men de er jo alle positive og så længe du ikke mens bløder eller har ondt så du gravid
jeg glæder mig til at høre hvad din blodprøve siger i morgen

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Sødeste du stop med at teste, du gør bare dig selv mere nervøs og bekymret. Den med tiden skal den nok blive tydligere men der kan være rigtig stor forskel på din urin og derfor er der forskellige udslag på testene. Men de er jo alle positive og så længe du ikke mens bløder eller har ondt så du gravid
jeg glæder mig til at høre hvad din blodprøve siger i morgen

Skal nok opdatere så snart jeg kan i morgen

Anmeld

12. december 2013

Kristensen

Måske spørg jeg dumt, men hvad betyder bio? 

Anmeld

12. december 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Tester i morgen tidlig og så ikke mere..

Det er jo helt op til dig selv.. 

Anmeld

12. december 2013

Lotus86

Synes da den er din positiv den sidste du har taget, og husk at stregerne tit bliver mere tydelige når testene tørrer ind. Er sikker på du stadig er gravid

Anmeld

13. december 2013

o1Mutte

Lille hurtig update..

Har lige testet og den var mere positiv end dem fra igår Så det hjalp lidt på humøret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.