Frygter en bio :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

asff

o1Mutte skriver:

Det kan du jo selvfølgelig have ret i..

Åhh håber mine bekymringer bliver manet godt og grundigt til jorden i morgen!

Det er jeg da sikker på de gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

o1Mutte

M_V skriver:

Nej man kan blive vanvittig af de test! Var selv lidt af et testmonster Men er altså ret sikker på, at det hele er som det skal være. Og din valmed test er altså tydeligere end mine test nogensinde blev

Det skal jeg da lige love for.. Er ved at blive skør tror jeg

Okay det er da betrykkende

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

Mor11 skriver:

De bliver ikke nødvendigvis tydeligere fra dag til dag, men nok nærmere med et par dage imellem 

De er i hvert fald tydeligere end den fra 3+5

Anmeld

12. december 2013

Papillon

Min test 4+2 er svagere end 4+1, for så at blive meget tydeligere 4+3 Ro på indtil i morgen, selvom det selvfølgelig er lettere sagt end gjort 

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

Papillon skriver:

Min test 4+2 er svagere end 4+1, for så at blive meget tydeligere 4+3 Ro på indtil i morgen, selvom det selvfølgelig er lettere sagt end gjort 

Håber det er det samme her.. Åh hvor jeg da bare ikke magter hvis blodprøven ikke er god i morgen..

Anmeld

12. december 2013

modesty

o1Mutte skriver:

Hehe ikke at det er sjovt, men har faktisk gået og tænkt på dig hele dagen.. ''VIDSTE jeg skulle have hørt efter hvad modesty sagde!!''

Åhh håber du har ret..

Ååååh nej, gider ikke at være hende den bedrevidende. 

Nå men som sagt - jeg tror at bebs stadig er der.

Og ellers vil jeg lige videregive en ting min læge sagde efter mit første IVF forsøg - som også endte i en bio: Det er faktisk en rigtig god og positiv ting at få en bio - for stort set alle kvinder der oplever en bio under IVF, ender med en fuldbåren graviditet.

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

modesty skriver:

Ååååh nej, gider ikke at være hende den bedrevidende. 

Nå men som sagt - jeg tror at bebs stadig er der.

Og ellers vil jeg lige videregive en ting min læge sagde efter mit første IVF forsøg - som også endte i en bio: Det er faktisk en rigtig god og positiv ting at få en bio - for stort set alle kvinder der oplever en bio under IVF, ender med en fuldbåren graviditet.

Det er jo ikke en skidt ting

Jamen det er da dejligt at der kan komme noget positivt ud af det trods alt

Anmeld

12. december 2013

**Ønskebabyen

Hej piger

Jeg er så bange for at jeg er igennem en bio

Har jo de sidste par dage testet svagt positiv, men i dag synes jeg stregerne er blevet svagere Lægger lige et par billeder ind

Tester aldrig før tid igen

Billede et er 3+6 eftermiddag VS 4+0 eftermiddag..

Billede to er 3+6 morgen VS 3+6 morgen

Billede tre er en valmed jeg næsten lige har taget.

Der er da fin udvikling fra 3+6 og 4+0 morgen.

dem om eftermiddagen vil jeg ikke mene du skal lægge mere i, da det kan være afgørende hvor meget du f.eks har drukket i løbet af dagen.. 

Et godt råd; stop med at teste mere nu og vent på din bp. Tag evt derefter en test om en uges tid hvis du har brug for at se en der er helt vildt positiv.. 

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

**Ønskebabyen skriver:

Der er da fin udvikling fra 3+6 og 4+0 morgen.

dem om eftermiddagen vil jeg ikke mene du skal lægge mere i, da det kan være afgørende hvor meget du f.eks har drukket i løbet af dagen.. 

Et godt råd; stop med at teste mere nu og vent på din bp. Tag evt derefter en test om en uges tid hvis du har brug for at se en der er helt vildt positiv.. 

Tester i morgen tidlig og så ikke mere..

Anmeld

12. december 2013

Kløver

Der er fin udvikling og mine var lige sådan i starten. Hcg fordobles hver 2-3 dag så tager jo lidt tid, og synes udviklingen ser fin ud indtil videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.