Frygter en bio :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.679 visninger
38 svar
10 synes godt om
12. december 2013

o1Mutte

Hej piger

Jeg er så bange for at jeg er igennem en bio

Har jo de sidste par dage testet svagt positiv, men i dag synes jeg stregerne er blevet svagere Lægger lige et par billeder ind

Tester aldrig før tid igen

Billede et er 3+6 eftermiddag VS 4+0 eftermiddag..

Billede to er 3+6 morgen VS 3+6 morgen

Billede tre er en valmed jeg næsten lige har taget.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

Sandratoft

o1Mutte skriver:

Hej piger

Har jo de sidste par dage testet svagt positiv, men i dag synes jeg stregerne er blevet svagere Lægger lige et par billeder ind

Men den viser jo stadig positiv?

Anmeld

12. december 2013

asff

o1Mutte skriver:

Hej piger

Jeg ved godt det er svært, men at teste ''hele tiden'' gør dig mere bekymret end hvad godt erJeg synes altså ikke at der er så stor forskel på testene, og jeg tror bestemt ikke det er en bio. De ligner den udvikling som mine havde, og jeg er vist stadig gravid.

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

Sandratoft skriver:

Men den viser jo stadig positiv?

Ja, men burde den ikke blive tydeligere og tydeligere?

Anmeld

12. december 2013

asff

asff skriver:

Jeg ved godt det er svært, men at teste ''hele tiden'' gør dig mere bekymret end hvad godt erJeg synes altså ikke at der er så stor forskel på testene, og jeg tror bestemt ikke det er en bio. De ligner den udvikling som mine havde, og jeg er vist stadig gravid.

Og desuden er der da flot udvikling fra 3+6 morgen og 4+0 morgen

Anmeld

12. december 2013

Sandratoft

o1Mutte skriver:

Ja, men burde den ikke blive tydeligere og tydeligere?

Jeg ved ikke om den ligefrem burde blive tydligere. Synes du skal prøve at teste igen om nogle dage (og jeg ved godt at det kan være svært) og så se hvad testen siger. Og så længe du ikke har fået din menstruation, er du jo stadig gravid

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

asff skriver:

Tror jeg har taget 15 teste på 3 dage... Synes bare der er meget forskel men måske er det bare mig.. Øv hvor er det altså hårdt ikke at vide om jeg er købt eller solgt

Anmeld

12. december 2013

asff

o1Mutte skriver:

Tror jeg har taget 15 teste på 3 dage... Synes bare der er meget forskel men måske er det bare mig.. Øv hvor er det altså hårdt ikke at vide om jeg er købt eller solgt

Jeg synes bestemt det ligner at du er købt. Det er da en fin udvikling fra dine morgen test?

Anmeld

12. december 2013

Trekløver(:

o1Mutte skriver:

Hej piger

Mile teste blev ALDRIG tydelige, men blev ved at være lige så svage som dine.

Jeg testede 3+3 og igen 3+6, og testen 3+6 var lige så svag som den 3+3, og faktisk også lige svagere. Jeg blev meget nervøs ligesom dig, men tog til tidlig scanning, og der VAR det fineste hjerteblink, og nu har jeg en skøn datter på 4 mdr.

Man kan blive så mega nervøs af at teste hele tiden, og vil bare sige stop med at teste mere. Du er gravid, og så er det lige meget om testene er svage!

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

Sandratoft skriver:

Jeg ved ikke om den ligefrem burde blive tydligere. Synes du skal prøve at teste igen om nogle dage (og jeg ved godt at det kan være svært) og så se hvad testen siger. Og så længe du ikke har fået din menstruation, er du jo stadig gravid

Jeg skal have taget blodprøve i morgen, men kommer sikkert stadig til at teste i morgen tidlig.. Skal heldigvis være sammen med en veninde i morgen, så håber at få tankerne lidt væk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.