Frygter en bio :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

o1Mutte

asff skriver:

Jeg synes bestemt det ligner at du er købt. Det er da en fin udvikling fra dine morgen test?

Ja men dem fra om eftermiddagen er svagere.. Åh skulle aldrig have testet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

o1Mutte

M_V skriver:

Mile teste blev ALDRIG tydelige, men blev ved at være lige så svage som dine.

Jeg testede 3+3 og igen 3+6, og testen 3+6 var lige så svag som den 3+3, og faktisk også lige svagere. Jeg blev meget nervøs ligesom dig, men tog til tidlig scanning, og der VAR det fineste hjerteblink, og nu har jeg en skøn datter på 4 mdr.

Man kan blive så mega nervøs af at teste hele tiden, og vil bare sige stop med at teste mere. Du er gravid, og så er det lige meget om testene er svage!

Tusind tak for dit svar.. Det hjalp lidt

Tester ikke mere i dag, og så prøver jeg en i morgen tidlig.. Og SÅ tager jeg heller ikke flere..

Hvor er det mærkeligt at man kan få sådan en uimodståelig trang til at tisse på en strimmel papir....

Anmeld

12. december 2013

asff

o1Mutte skriver:

Ja men dem fra om eftermiddagen er svagere.. Åh skulle aldrig have testet

Det kan du slet ikke regne med, tænk på de første du har taget. Forstår fuldt ud din bekymring, især når i har været i behandling, men dine morgentest's er mere 'rigtige' da du jo har haft mere koncentreret urin. Og det er jo ikke sikkert du har udskilt PRÆCIS samme mængde hCG om eftermiddagen. 

Anmeld

12. december 2013

modesty

o1Mutte skriver:

Hej piger

Jeg er så bange for at jeg er igennem en bio

Har jo de sidste par dage testet svagt positiv, men i dag synes jeg stregerne er blevet svagere Lægger lige et par billeder ind

Tester aldrig før tid igen

Billede et er 3+6 eftermiddag VS 4+0 eftermiddag..

Billede to er 3+6 morgen VS 3+6 morgen

Billede tre er en valmed jeg næsten lige har taget.

Ikke for at lyde bagklog, men lige præcis derfor har jeg aldrig testet før tid. Det kan bare så nemt betyde yderligere bekymringer (som man har nok af i forvejen).

Når det så er sagt, så synes jeg at du skal tage en dyb indånding og slappe helt af. Den lille forskel der er på de teste behøver bestemt ikke at betyde en bio. 

Godt at du snart skal have taget blodprøve og kan få et (dejligt og positivt) svar.

Anmeld

12. december 2013

Trekløver(:

o1Mutte skriver:

Tusind tak for dit svar.. Det hjalp lidt

Tester ikke mere i dag, og så prøver jeg en i morgen tidlig.. Og SÅ tager jeg heller ikke flere..

Hvor er det mærkeligt at man kan få sådan en uimodståelig trang til at tisse på en strimmel papir....

Nej man kan blive vanvittig af de test! Var selv lidt af et testmonster Men er altså ret sikker på, at det hele er som det skal være. Og din valmed test er altså tydeligere end mine test nogensinde blev

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

modesty skriver:

Ikke for at lyde bagklog, men lige præcis derfor har jeg aldrig testet før tid. Det kan bare så nemt betyde yderligere bekymringer (som man har nok af i forvejen).

Når det så er sagt, så synes jeg at du skal tage en dyb indånding og slappe helt af. Den lille forskel der er på de teste behøver bestemt ikke at betyde en bio. 

Godt at du snart skal have taget blodprøve og kan få et (dejligt og positivt) svar.

Hehe ikke at det er sjovt, men har faktisk gået og tænkt på dig hele dagen.. ''VIDSTE jeg skulle have hørt efter hvad modesty sagde!!''

Åhh håber du har ret..

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

asff skriver:

Det kan du slet ikke regne med, tænk på de første du har taget. Forstår fuldt ud din bekymring, især når i har været i behandling, men dine morgentest's er mere 'rigtige' da du jo har haft mere koncentreret urin. Og det er jo ikke sikkert du har udskilt PRÆCIS samme mængde hCG om eftermiddagen. 

Det kan du jo selvfølgelig have ret i..

Åhh håber mine bekymringer bliver manet godt og grundigt til jorden i morgen!

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

Fejl

Anmeld

12. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
o1Mutte skriver:

Ja, men burde den ikke blive tydeligere og tydeligere?

De bliver ikke nødvendigvis tydeligere fra dag til dag, men nok nærmere med et par dage imellem 

Anmeld

12. december 2013

o1Mutte

Fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.