Det kommer vel an på hvor længe I har tænkt jer at blive der. Man behøver jo ikke være der til midnat. I kan jo altid tage hjem omkring sengetid, det har de vel forståelse for, når hun er så lille. eller overvej at overnat, hvis der er plads til det.
Nu ved jeg ikke hvornår I er blevet inviteret, men I må have vidst at jeres datter ville være så gammel. Har I spurgt om I ikke kan være hos jer i stedet for?
Jeg tror desværre ikke min kæreste er parat på at vi selv skal holde jul endnu, selvom jeg nu gerne ville... og han bliver sådan lidt smånegativ når jeg prøver at diskutere juleaften ude med ham, for jeg vil jo gerne tage mest muligt hensyn til Victoria. Dvs. hun skal sove et sted der er rart og man kan vel godt tage juletræsdans og gaveudpakning før middagen måske... så hun kan være med, selvom hun ikke er så gammel?
Og vi er inviteret til kl. 17... de ved jo godt vi har en lille pige men virker (hvad jeg ved af) ikke til at ville lave deres juletraditioner om som de har nu (de har selv to piger på 8 og 10 år nu). Så hvis jeg kender dem ret så bliver det nok sent, de kan snildt bruge 1½ time på at pakke gaver op...
Vi har kun en kombivogn og den er hun sikkert for stor til rigtigt at sove i til jul og ved jo ikke endnu om klapvognskassen er lige så god at sove i når den pilles af, som barnevognskassen er det...
Anmeld