Anonym skriver:
Hej.
Ja som overskriften siger, er jeg 19 år og super skruk..
Så skruk at det gør ondt i maven, og jeg har lyst til at tude hele tiden.
Jeg ved der er mange meninger og holdninger om mødre i så ung en alder, men der er bare noget der skriger inde i mig, efter at være ung forældre, og det må gerne være meget snart! Hornene, dem har jeg løbet af mig, har egentlig aldrig rigtig haft dem..
Min kæreste på 21 og jeg har været sammen i 5 lykkelige år. Det eneste problem er, at vi bor hos mine forældre.. Vi har boet der sammen de sidste 3 år.. Vi har været aktivt lejlighedssøgende i 1 år, men intet er dukket op..
Jeg er elev og er færdig i februar 2015- jeg får 7000 udbetalt.
Min kæreste er i værnepligt og får ca 7500 udbetalt.
Jeg ved, at vi bliver verdens bedste forældre, og det er dét som vi føler er meningen med livet.
Vores forældre ved, at vi har planer om at få børn i en tidlig alder, men de regner selvfølgelig med at vi er flyttet hjemmefra, og jeg er færdig med elevtiden..
Jeg føler bare jeg når at blive virkelig deprimeret hvis jeg skal vente!!
Hilsen
Jeg ville vente med at gå i gang med projekt baby, til i har fået en lejlighed og har set hvordan økonomien kommer til at se ud efter faste udgifter er betalt.
Det er rigtig dyrt at have børn, men man kan faktisk få meget brugt tøj, møbler, babyudstyr osv osv. Så SÅ dyrt behøver det ikke at være.
Børn er hårdt arbejde og et 24/timers job, og inden man står med baby i armene, så har man nogle forestillinger (havde jeg i hvert tilfælde) om hvordan det hele vil blive, og man kan ikke sætte sig ind hvordan det rent faktisk er at have et lille barn. Nu har jeg en datter som skreg de første 2-3 mdr, at sit liv, da hun havde umodne tarme (dette havde jeg ikke lige i tankerne inden jeg fødte!!)
Men det er det BEDSTE og største i verden at blive forældre, og ville aldrig nogensinde bytte det for noget! Det er simpelthen en ubetinget kærlighed man oplever, når man får børn, og lige pludselig giver livet en anden mening.
I skal gøre hvad der føltes rigtigt for jer, men hvis jeg var jer ville jeg vente lidt. Og nyde i kan gøre lige hvad i vil, og nyde hinanden uden at tage hensyn til en lille baby.
Held og lykke med det .....

Mvh