Delebørn, gaver og ikke delebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.678 visninger
33 svar
32 synes godt om
30. november 2013

henh01

Sagen er den at min største pige på 9 skal holde juleaften d 24 hos sin far. Derfor holder vi "jul" d 23 dec hvor hun får gaver osv. Jeg har efterfølgende fået 2 børn med min mand og for første gang står. I lidt i det dilemma ikke at vide hvordan vi skal gribe den her problematik af.
Min datter skal jo ikke sidde og åbne gaver for øjnene af lillebror på 3 år uden at han må få nogle, men han skal jo også være med d 24 hvor der gerne skulle være lidt pakker til ham.
Hvordan gør i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

LinLin

Havde samme "problem" sidste år da den yngste var 2 år... Han fik et par små gaver fra os og så gav drengene hinanden en.

Næste gang er han så fire og vil nok se anderledes på det så tænker faktisk om man skulle vente til efter juleaften til den tid...

Anmeld

30. november 2013

Mettefpigen

Jeg tænker også lidt om i ikke kunne holde det efter jul?

Anmeld

30. november 2013

Happiness

Hvis lillebror er 3 år, ved han jo ikke hvad tingene er værd. Så han kunne måske få nogle billige ting fra Tiger eller noget. Og så de "rigtige" gaver d. 24.?

For det nytter jo ikke at rykke dagen til efter jul, så vil I jo stå med samme problematik.

Anmeld

30. november 2013

MariaKyedDK

henh01 skriver:

Sagen er den at min største pige på 9 skal holde juleaften d 24 hos sin far. Derfor holder vi "jul" d 23 dec hvor hun får gaver osv. Jeg har efterfølgende fået 2 børn med min mand og for første gang står. I lidt i det dilemma ikke at vide hvordan vi skal gribe den her problematik af.
Min datter skal jo ikke sidde og åbne gaver for øjnene af lillebror på 3 år uden at han må få nogle, men han skal jo også være med d 24 hvor der gerne skulle være lidt pakker til ham.
Hvordan gør i andre?

jeg tænker på hvorfor du ikke giver hendes julegaver med hjem til hendes far ?? så hun kan åbne dem der? 

Anmeld

30. november 2013

Kløver

Min mor og biologiske far, gjorde altid det, at uanset hvem som giver, så fik jeg mine julegaver den 24, det var for at undgå så meget som muligt at der kom jalousi imellem os 3 søstre

Anmeld

30. november 2013

henh01

MariaKyedDK skriver:

jeg tænker på hvorfor du ikke giver hendes julegaver med hjem til hendes far ?? så hun kan åbne dem der? 

Det kan vi slet ikke. Alt hun får med derhjem"går tabt". Vores samarbejde er ret skidt.

Anmeld

30. november 2013

henh01

Maja84 skriver:

Min mor og biologiske far, gjorde altid det, at uanset hvem som giver, så fik jeg mine julegaver den 24, det var for at undgå så meget som muligt at der kom jalousi imellem os 3 søstre

Altså om morgenen eller?

Anmeld

30. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Julegaver er til juleaften, så jeg ville give gaverne med der, hvor der blev holdt jul

Anmeld

30. november 2013

henh01

MoarHvidovre skriver:

Julegaver er til juleaften, så jeg ville give gaverne med der, hvor der blev holdt jul

Men det er ikke en mulighed her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.