Se vores søde firlinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

Sisse Vinther

Annette A skriver:

Ja de er bare også dejlige kæledyr også til børn. Elsker at sidde og se dem pusle rundt i deres små flokke.

Men ja du kan da bare sige til. Har 5 unger til salg når de er klar til at komme hjemmefra. Har lige fået to kuld med 6 dages mellemrum. Så der er rigtig børnehave i buret med 6 små unger og to mødre der render rundt og hygger sig. Det er super hyggeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Sisse Vinther

Annette A skriver:

Ja de er bare også dejlige kæledyr også til børn. Elsker at sidde og se dem pusle rundt i deres små flokke.

Men ja du kan da bare sige til. Har 5 unger til salg når de er klar til at komme hjemmefra. Har lige fået to kuld med 6 dages mellemrum. Så der er rigtig børnehave i buret med 6 små unger og to mødre der render rundt og hygger sig. Det er super hyggeligt.

prøver lige igen min sidste besked gik vist tabt.

Ej hvor skønt!
Hvor befinder de sig??

Anmeld

27. november 2013

Annette A

Sisse Vinther skriver:

prøver lige igen min sidste besked gik vist tabt.

Ej hvor skønt!
Hvor befinder de sig??

På vestsjælland (Dianalund). Har godt nok ikke lige fået set hvor du bor. Har 4 unger tilbage idag, da de to er blevet reserveret. Har en enkelt hun og tre hanner tilbage. Har sat billeder af de tilbageværende på her. De tre af dem er salgsklare imellem jul og nytår, mens drengen på det sidste billede er salgsklar ca. d. 14-15 december.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2013

Sisse Vinther

På vestsjælland (Dianalund). Har godt nok ikke lige fået set hvor du bor. Har 4 unger tilbage idag, da de to er blevet reserveret. Har en enkelt hun og tre hanner tilbage. Har sat billeder af de tilbageværende på her. De tre af dem er salgsklare imellem jul og nytår, mens drengen på det sidste billede er salgsklar ca. d. 14-15 december.

Den på nummer 2 billede tror jeg godt vil bo hos os
Kommer fra Ribe men skal til Hillerød fra 25. dec. - 29. dec. Er den evt. klar der?

Og hvad er prislejet?

Så pokkers nuser

Anmeld

27. november 2013

C-Dog

Hvor er de nuttede :-D Vi har selv haft både alm og skinny marsvin. Dejlige kæledyr :-)

Anmeld

27. november 2013

Annette A

Sisse Vinther skriver:

Den på nummer 2 billede tror jeg godt vil bo hos os
Kommer fra Ribe men skal til Hillerød fra 25. dec. - 29. dec. Er den evt. klar der?

Og hvad er prislejet?

Så pokkers nuser

Hej igen

Jamen det kunne da være super. Ja han er helt sikkert klar der for har nemlig indregnet lidt ekstra voksetid, da de jo var firlinger. Så det kan satgens lade sig gøre.

De koster 150 kr. stk og ved køb af to dyr får man 50 kr rabat. Men vil godt give lidt baby.dk rabat, så du kan få ham for 100 kr da det jo også er en lidt længere tur for at hente ham.

Men ja han er rigtig bedårende og sød, ja det er de selvfølgelig allesammen men man har jo altid nogle farvesammensætninger og udtryk man falder særligt for.

Men så reserverer jeg ham til dig og du er selvfølgelig altid velkommen til at fortryde hvis noget kommer i vejen. Bare du lige melder det til mig hvis det skulle være.

Anmeld

27. november 2013

Sisse Vinther

Annette A skriver:

Hej igen

Jamen det kunne da være super. Ja han er helt sikkert klar der for har nemlig indregnet lidt ekstra voksetid, da de jo var firlinger. Så det kan satgens lade sig gøre.

De koster 150 kr. stk og ved køb af to dyr får man 50 kr rabat. Men vil godt give lidt baby.dk rabat, så du kan få ham for 100 kr da det jo også er en lidt længere tur for at hente ham.

Men ja han er rigtig bedårende og sød, ja det er de selvfølgelig allesammen men man har jo altid nogle farvesammensætninger og udtryk man falder særligt for.

Men så reserverer jeg ham til dig og du er selvfølgelig altid velkommen til at fortryde hvis noget kommer i vejen. Bare du lige melder det til mig hvis det skulle være.

Tusind tak!
Vil glæde mig meget til at kunne pusle om ham.

Anmeld

27. november 2013

Annette A

Sisse Vinther skriver:

Tusind tak!
Vil glæde mig meget til at kunne pusle om ham.

Dejligt

Du kan bare skrive til mig når tiden kommer og så aftaler vi bare de nærmere omstændigheder. Jeg vil også gerne sende dig et par billeder i ventetiden hvis du ønsker det. Så du er velkommen til at sende en mailadresse eller hvad du nu synes. Bare et tilbud selvfølgelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.