Se vores søde firlinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2013

Muhmi

LinLin skriver:

Det er da marsvin

Ja så er det da i hvert fald nok ikk' en hamsterhan der hopper på hehe... Men så marsvin da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

LinLin

Muhmi skriver:

Ja så er det da i hvert fald nok ikk' en hamsterhan der hopper på hehe... Men så marsvin da

Anmeld

23. november 2013

grinny

Jeg har en der fik 5 unger - hun var KÆMPE til sidst  

Men noget helt andet er at det burde være forbudt at ligge billeder op af mutteunger  ISÆR teddy'er 

Har selv 11 marsvin herhjemme, stoppede med at avle sidste år, men savner at følge med i en graviditet og mærke de små pus sparke derinde 

Anmeld

23. november 2013

Moma

Ej hvor er de søde! Får helt lyst til at få et marsvin igen. 

Anmeld

23. november 2013

Christina74

Jeg har en der fik 5 unger - PE til sidst  

Men noget helt andet er at det burde være forbudt at ligge billeder op af mutteunger  ISÆR teddy'er 

Har selv 11 marsvin herhjemme, stoppede med at avle sidste år, men savner at følge med i en graviditet og mærke de små pus sparke derinde 

Teddy og skinny er det bedste.

Vi har også været registreret opdtættere:-)

Vores største kuld har været på 6

Anmeld

25. november 2013

Annette A

Moma skriver:

Ej hvor er de søde! Får helt lyst til at få et marsvin igen. 

Ja marsvin er skønne kæledyr.   

Anmeld

26. november 2013

Levi

Aaaaw super nuttede!  Ja, jeg havde også engang en marsvine frøken, der fik babyer, og det er vildt så store og "færdige" marsvinebørn er. De andre gnaver-børn, som fx. mus og kaniner, bliver jo født helt nøgne, men tillukkede øjne og meget mindre

Anmeld

26. november 2013

Sisse Vinther

Annette A skriver:

Så fødte vores smukke Aimee sine unger i nat. Fire smukke teddybamser, to piger og to drenge. Alle sunde, fine og velskabte. God weekend derude.

Eeejjj... hvor ville jeg gerne have sådan en
Havde et marsvin for 10 år siden, som nåede at blive næsten 6 år. Siden har jeg holdt mig til kaniner, men da min kanin så døde her for en måneds tid siden ville jeg gerne prøve med et marsvin igen.

Hvor er de dog bare skønne

Anmeld

26. november 2013

Annette A

Levi skriver:

Aaaaw super nuttede!  Ja, jeg havde også engang en marsvine frøken, der fik babyer, og det er vildt så store og "færdige" marsvinebørn er. De andre gnaver-børn, som fx. mus og kaniner, bliver jo født helt nøgne, men tillukkede øjne og meget mindre

Ja det er lidt sjovt at marsvin er så "færdige" når de fødes og så hurtige til at spise hø og foder. De spæner bare rundt kort tid efter.

Anmeld

26. november 2013

Annette A

Sisse Vinther skriver:

Eeejjj... hvor ville jeg gerne have sådan en
Havde et marsvin for 10 år siden, som nåede at blive næsten 6 år. Siden har jeg holdt mig til kaniner, men da min kanin så døde her for en måneds tid siden ville jeg gerne prøve med et marsvin igen.

Hvor er de dog bare skønne

Ja de er bare også dejlige kæledyr også til børn. Elsker at sidde og se dem pusle rundt i deres små flokke.

Men ja du kan da bare sige til. Har 5 unger til salg når de er klar til at komme hjemmefra. Har lige fået to kuld med 6 dages mellemrum. Så der er rigtig børnehave i buret med 6 små unger og to mødre der render rundt og hygger sig. Det er super hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.