Se vores søde firlinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2013

Maja88

Albertsen92 skriver:

Shit de er store
Kunne de virkelig være i hende?

Men hvor er de søde

Haha tænkte præcis det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Christina74

Mutte babyer er dejlige, særligt når de render på række efter mor og lyder som om de har pivventiler på porterne

Anmeld

22. november 2013

LinLin

Muhmi skriver:

Haha... Min første tanke var "Damn, de store!" Min anden tanke var: "Godt man ikke er den næste hamsterhan der skal på der!" Haha, ja sorry men det tænkte jeg Hun må igang med knibeøvelserne

Det er da marsvin

Anmeld

22. november 2013

Annette A

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Crazy.. Ka godt forstå den er glad for at komme af med maven.. Har du ik billede af hvordan den så ud før?

Nej desværre ik men vi snakkede om at hun lignede en kæmpepandekage til sidst der ikke kunne røre sig.

Anmeld

22. november 2013

L&V

Annette A skriver:

Nej desværre ik men vi snakkede om at hun lignede en kæmpepandekage til sidst der ikke kunne røre sig.

Ha ha stakkels muller også klager vi andre når vi venter os

Anmeld

22. november 2013

Annette A

B&J skriver:

nååå hvor er de søde, det må ha set sødt ud af de lå der inde for da min søster havde et marsvin kunne vi slet ikke se hun var gravid og der var 2 der inde

Ja man kan sagtens opleve ikke at opdage en graviditet hvis der kun er en eller to men i et sådant her tilfælde undrer man sig mest over at det kan lade sig gøre. Hun kunne heller ikke rigtig gå til sidst.

Anmeld

22. november 2013

Annette A

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ha ha stakkels muller også klager vi andre når vi venter os

Ja vi kan da stå op eller ligge os på siden. De har kun en retning og det er at klistre til jorden. Så ja det har du ret i.

Anmeld

22. november 2013

Kløver

Annette A skriver:

Så fødte vores smukke Aimee sine unger i nat. Fire smukke teddybamser, to piger og to drenge. Alle sunde, fine og velskabte. God weekend derude.

Nej hvor er de da bare søde

Anmeld

22. november 2013

Annette A

Maja84 skriver:

Nej hvor er de da bare søde

Ja de er super skønne og det er så hyggeligt at have en hel lille børnehave i buret. De går to hunner sammen med unger så der er 6 små unger lige nu, de to større er 6 dage gamle, så der er godt nok gang i den med alle de børn.

Anmeld

22. november 2013

B&J

Annette A skriver:

Ja man kan sagtens opleve ikke at opdage en graviditet hvis der kun er en eller to men i et sådant her tilfælde undrer man sig mest over at det kan lade sig gøre. Hun kunne heller ikke rigtig gå til sidst.

nej det kan jeg da godt forstå når der er 4 stk men det er da fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.