Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fødte vores smukke Aimee sine unger i nat. Fire smukke teddybamser, to piger og to drenge. Alle sunde, fine og velskabte. God weekend derude.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Annette A skriver: Så fødte vores smukke Aimee sine unger i nat. Fire smukke teddybamser, to piger og to drenge. Alle sunde, fine og velskabte. God weekend derude.
Albertsen92 skriver: Shit de er store Kunne de virkelig være i hende? Men hvor er de søde
Shit de er store Kunne de virkelig være i hende? Men hvor er de søde
Det var også min første tanke!
Tillykke med firlingerne
Ja hun var også kæmpestor så vi troede hun ville sprænges. Men ja de vejer mellem 84-97 gram så de er i fin stand. Så nu er det bare om at få mor i god foderstand med masser af mad, hø og grønt. Tror også det var en hård omgang. Men hun ser frisk og glad ud og virker behejstret for at hun endelig kan bevæge sig igen.
Annette A skriver: Ja hun var også kæmpestor så vi troede hun ville sprænges. Men ja de vejer mellem 84-97 gram så de er i fin stand. Så nu er det bare om at få mor i god foderstand med masser af mad, hø og grønt. Tror også det var en hård omgang. Men hun ser frisk og glad ud og virker behejstret for at hun endelig kan bevæge sig igen.
Haha... Min første tanke var "Damn, de store!" Min anden tanke var: "Godt man ikke er den næste hamsterhan der skal på der!" Haha, ja sorry men det tænkte jeg Hun må igang med knibeøvelserne
Kunne de virkelig være derinde alle sammen
Wauu , super søde er de
nååå hvor er de søde, det må ha set sødt ud af de lå der inde for da min søster havde et marsvin kunne vi slet ikke se hun var gravid og der var 2 der inde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128