Se vores søde firlinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.469 visninger
37 svar
45 synes godt om
22. november 2013

Annette A

Så fødte vores smukke Aimee sine unger i nat. Fire smukke teddybamser, to piger og to drenge. Alle sunde, fine og velskabte. God weekend derude.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Albertsen92

Annette A skriver:

Så fødte vores smukke Aimee sine unger i nat. Fire smukke teddybamser, to piger og to drenge. Alle sunde, fine og velskabte. God weekend derude.

Shit de er store
Kunne de virkelig være i hende?

Men hvor er de søde

Anmeld

22. november 2013

M (:

Albertsen92 skriver:

Shit de er store

Men hvor er de søde

Det var også min første tanke! 

Tillykke med firlingerne 

Anmeld

22. november 2013

Annette A

Albertsen92 skriver:

Shit de er store

Men hvor er de søde

Ja hun var også kæmpestor så vi troede hun ville sprænges. Men ja de vejer mellem 84-97 gram så de er i fin stand. Så nu er det bare om at få mor i god foderstand med masser af mad, hø og grønt. Tror også det var en hård omgang. Men hun ser frisk og glad ud og virker behejstret for at hun endelig kan bevæge sig igen.

Anmeld

22. november 2013

L&V

Annette A skriver:

Ja hun var også kæmpestor så vi troede hun ville sprænges. Men ja de vejer mellem 84-97 gram så de er i fin stand. Så nu er det bare om at få mor i god foderstand med masser af mad, hø og grønt. Tror også det var en hård omgang. Men hun ser frisk og glad ud og virker behejstret for at hun endelig kan bevæge sig igen.

Crazy.. Ka godt forstå den er glad for at komme af med maven.. Har du ik billede af hvordan den så ud før?

Anmeld

22. november 2013

Team Putte

Annette A skriver:

Nuuuuuuuuuuuuuuurh! De er virkelig søde!

Anmeld

22. november 2013

Muhmi

Haha... Min første tanke var "Damn, de store!" Min anden tanke var: "Godt man ikke er den næste hamsterhan der skal på der!" Haha, ja sorry men det tænkte jeg Hun må igang med knibeøvelserne

Anmeld

22. november 2013

bøllen

Annette A skriver:

Kunne de virkelig være derinde alle sammen 

Wauu , super søde er de

Anmeld

22. november 2013

B&J

nååå hvor er de søde, det må ha set sødt ud af de lå der inde for da min søster havde et marsvin kunne vi slet ikke se hun var gravid og der var 2 der inde

Anmeld

22. november 2013

2721

Hold op hvor de kære
Lidt vildt at tænke de er nyfødte :-0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.