Den der Ipad/tablet! !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

MyLove E

Aabye skriver:

Så synes jeg ikke du skal købe en.. Din dreng kan evt lære at bruge den henne i børnehaven.. 

Jeg ville ikke have noget imod at vores den ældste fik en i gave på et tidspunk når han selv ønsker sig en.. Men kom han nu og sagde at han gerne ville have en ville han få et nej.. Måske når han er 5 år eller sådan noget.. 
Min mor har ellers sagt at hun godt vil give ham en, men han er kun 2.5 så der sagde jeg nej.. 

Elias er Også kun 2.5 ( hvornår er din søn fra)

Han får heller ikke en.

Men for at give tablet lidt ros. Så var jeg med som frivillig på et kursus for små børn med muskelsvind. Nogen af dem var ret hårdt ramt, og kunne ikke bevæge sig meget. Men hold op hvor de elskede deres tablet. Og det gjorde forældrene også. De kunne se deres børn lege og ha det sjovt. Disse børn var heller ikke mere end 2-3 år..
Men det er selvfølgelig også børn med speciale behov. Men ville bare lige fortælle det :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Elgaard73

MorDk skriver:

Jeg har en tablet som min søn bruger en sjælden gang. (i weekenden) Han spiller spil og ser lidt videoer.

Jeg kunne IKKE finde på at give ham den så han skulle sidde med hoved begravet i den når vi er ude. Han kan lege, sidde ved os eller kede sig. Men man sidder ikke med telefoner/tablets når man er på besøg hos folk. (Det er næsten pinligt synes jeg) Meeeeen der kan være undtagelser... men som udgangspunkt så er smartphones og Tablets NO GO i sociale sammenhænge (med familie/venner)

Helt enig

Anmeld

19. november 2013

Aabye

MyLove E skriver:

Elias er Også kun 2.5 ( hvornår er din søn fra)

Han får heller ikke en.

Men for at give tablet lidt ros. Så var jeg med som frivillig på et kursus for små børn med muskelsvind. Nogen af dem var ret hårdt ramt, og kunne ikke bevæge sig meget. Men hold op hvor de elskede deres tablet. Og det gjorde forældrene også. De kunne se deres børn lege og ha det sjovt. Disse børn var heller ikke mere end 2-3 år..
Men det er selvfølgelig også børn med speciale behov. Men ville bare lige fortælle det :-D

Min den store er fra 11 april 2011.  

Er slet ikke i tvivl om at børn med fysiske handicap kan have utrolig stor glæde af den. Især de børn med muskelsvind, de kan jo ikke lege som dit og mit barn kan.. 
Og det er jo det man som forældre gerne vil, man vil give sit barn et godt liv, uanset hvordan det liv er udformet. Her tænker jeg sygdomme, handicaps både fysisk og psykisk. Og hvad der nu ellers kan være ind over.. 

Anmeld

19. november 2013

Victoriasmor88

MyLove E skriver:

Mange tak for dit positive input.
Spiller/ leger hun mest på den eller ser hun også film på den?

Hun spiller meget vendespil/puslespil, Lego duplo, dyrespil osv.

Hun har den App der hedder "Min bio" der ser hun indimellem lidt film, men det er mest når vi kører til Nordjylland for at besøge min familie, 

Min mor er børnehavepædagog - de har få ipads som de indimellem bruger sammen med børnene i forhold til læring. Min mor fortæller mig altid hvis de har fundet nogle nye gode apps til børnene  

Anmeld

19. november 2013

MyLove E

Prinsesse2ben skriver:

Hun spiller meget vendespil/puslespil, Lego duplo, dyrespil osv.

Hun har den App der hedder "Min bio" der ser hun indimellem lidt film, men det er mest når vi kører til Nordjylland for at besøge min familie, 

Min mor er børnehavepædagog - de har få ipads som de indimellem bruger sammen med børnene i forhold til læring. Min mor fortæller mig altid hvis de har fundet nogle nye gode apps til børnene  

Jeg har Lego duplo og et dyre spil på min tlf. Men han bruge det ikke rigtig.

Smart med en mor som kan give gode råd:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.