Hvor meget bruger bedsteforældre på julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

1990h

Anonym skriver:

Hey! 

Jeg tænkte på om I er tilfredse med det beløb som jeres forældre (bedsteforældre/mormor/morfar/farmor/farfar) giver jeres børn i julegave? 

Hvor meget giver det?

Får i pengene og skal selv købe dem? 

vil tro ida får for 500 af sin mormor og morfar og farmor og farfar..fra min morfor.hendes olde får hun vidst for 300. min kæreste og jeg får for 500 af min morfar..de andre older ved jeg ikke..vil gætte på 300-500kr..

er fuldstændig ligeglad med beløbet....her så får min mor pengene af min morfar og køber så til os og ida..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hey! 

Jeg tænkte på om I er tilfredse med det beløb som jeres forældre (bedsteforældre/mormor/morfar/farmor/farfar) giver jeres børn i julegave? 

Hvor meget giver det?

Lidt groft sagt men:

Jeg er fuldstændig kold over hvor meget bedster og older giver mine børn for til jul og fødselsdag.

Det er noget de vælger og ikke noget jeg vil blande mig i.

Når bare ungerne er glade, så er vi som forældre også glade

Anmeld

15. november 2013

Elgaard73

Jeg ved faktisk ikke hvad beløb, vores søn får for af farfar og farmor, men det er altid noget han bliver glad for og det er jo det der tæller.

Min far giver os 500 kr til at vi kan købe gave for (både jul og fødselsdag) Han er bare ikke god til at gå ud og selv købe en gave. Det plejede min mor at stå for, men hun er her ikke mere. 

Vores dreng er kun næsten 2 år og han fylder år d 24/11, hvor han får omkring 20 gaver (er en stor familie) + han får adventsgaver og igen omkring 20 gaver til jul (syntes at det er helt vanvittig), så ofte gemmer vi pengene fra min far, til et senere tidspunkt på året, hvor vi så køber noget til ham. Det er min far helt med på.

Anmeld

15. november 2013

et-ønske

Jeg aner det ikke og jeg er også fuldstændig ligeglad de køber ud fra de ønskesedler vi sender, og det som de finder passende at give for.
Har aldrig tænkt over det, men er aldrig utilfreds med det de køber - de anser jeg for at være forkælet og utaknemmelig......

Anmeld

15. november 2013

Nemesis

jeg er faktisk ret ligeglad med beløbet, men jeg ville ønske mine forældre ville kigge på ønsker i stedet for at købe det de nu lige synes og så købe det så lang tid i forvejen at tingene ikke kan byttes.

Farmor køber det ungerne ønsker og kigger ikke rigtig på prisen. Hun indsætter det "overskydende" beløb ind på en konto hun har oprettet til hvert barnebarn, så i stedet for at købe noget det koster kassen så kan hun sætte pengene ind istedet for.

hun bruger samme konto til at indsætte på i stedet for at komme med gaver løbende. Så de ikke bliver begravet i ting.

Anmeld

18. november 2013

frk andreasen

aner det ikke og er faktisk osse ret lige glad. jeg er opdraget med at det er tanken der tæller og det kommer ikke an på hvor meget det koster,
det prøver jeg osse at opdrage mine unger i den ånd
jeg kommer fra en familie hvor vi aldrig har haft ret mange penge at gøre godt med så vi har lært at penge ikke er alt

Anmeld

18. november 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Hey! 

Hvor meget giver det?

Mine børn får for 300 hver i julegave af deres bedsteforældre. Det er et fint beløb. Faktisk for meget så jeg smider noget ind på deres opsparing. De får så ufattelig mange gaver. Jeg køber dem. Det generer mig faktisk ikke.For køber dem løbende når jeg hører de ønsker sig noget bbestemt. Izabella er begyndt at ønske sig modeting og så er det nemmere jeg gør det for jeg kender hendes stil.

Anmeld

18. november 2013

Bertris

Jeg aner ikke hvor meget Lillis bedsteforældre giver for, og ønsker ikke at vide det, det er deres sag
Får hun en gave er hun glad, og selv hvis hun ikke får en registrere hun det ikke endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.