Hvor meget bruger bedsteforældre på julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.090 visninger
37 svar
82 synes godt om
15. november 2013

Anonym trådstarter

Hey! 

Jeg tænkte på om I er tilfredse med det beløb som jeres forældre (bedsteforældre / mormor / morfar / farmor / farfar) giver jeres børn i julegave? 

Hvor meget giver det?

Får i pengene og skal selv købe dem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Kris89

Anonym skriver:

Hey! 

Jeg tænkte på om I er tilfredse med det beløb som jeres forældre (bedsteforældre/mormor/morfar/farmor/farfar) giver jeres børn i julegave? 

Hvor meget giver det?

uanset beløb er det en gave og man kan ikke tillade sig at være utilfreds over en gave..

Så ja, vi er evig tilfredse...

Anmeld

15. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her gir de ungerne for det beløb de har lyst til, og ungene og vi forældet er fulstændig ligeglade med prisen! Vh stine

Anmeld

15. november 2013

CaWi

Anonym skriver:

Hey! 

Jeg tænkte på om I er tilfredse med det beløb som jeres forældre (bedsteforældre/mormor/morfar/farmor/farfar) giver jeres børn i julegave? 

Hvor meget giver det?

Der er ikke noget fast beløb. Hverken til jul eller fødselsdage.
Man giver hvad man har råd og lyst til

Anmeld

15. november 2013

Tranebaer

4-500 kr., altid. Men det er egentlig fuldstændig ligegyldigt. Kom de en jul med gaver for 100 kr., så havde det været lige så godt. Det er tanken der tæller.

Glemte at svare på spørgsmål 2: De vælger og køber selv gaverne, men alle snakker sammen først, så der ikke er tre af samme gave..

Anmeld

15. november 2013

lineog4

Vi har kun min mor og hun kommer med det som hun lyster og vi er bare glade for hun er her uafhængigt af gaver.

Og nej jeg vil ikke købe dem for hende for for mig er gaver drømme for det andet menneske... Jeg har en enkelt gang købt for min gamle morfar men han var også 96 og det var så meget sne så han ikke kunne komme ud.

Anmeld

15. november 2013

De3Guldklumper

Aner ikke hvad pengebeløb bedsteforældrene køber for og går slet heller ikke op i det lige så vel som jeg heller ikke ved hvad mine søskende giver for til dem eller mig og omvendt.

Er heldigvis opdraget til at sætte pris på det jeg får og ikke om hvad varen har kostet eller lign..

Anmeld

15. november 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mine forældre giver mine for 500-600 kr, deres farmor og farfar giver dem for 300 kr.

Jeg er fuldt ud tilfreds, og det ville jeg også have været hvis de gav for noget mindre. Jeg tror ikke mine børn lægger mærke til hvad tingene har kostet, de er 7 og 9.

Og jeg synes på ingen måde man kan tillade sig at være utilfreds med beløbet, enhver må selv bestemme hvor meget man vil give for.

Børnenes farmor og farfar giver dem penge, så kan de selv tage ud og købe deres gave efter jul. Mine forældre køber for det meste selv gaverne, men spørger mig til råds. 

Anmeld

15. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg må indrømme at jeg synes det er et mærkeligt spørgsmål.
Jeg ved ikke hvor meget der bliver brugt og er også ligeglad.
Og de skal da købe dem selv. Der er da ingen grund til at købe for dem, medmindre de er lidt ældre end gennemsnittet eller bare ikke går op i det/gider det. Så fair nok.

Anmeld

15. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hey! 

Hvor meget giver det?

hvorfor skal man være tilfreds med beløbet, hvad med at være tilfreds med gaven?
hvorfor skal alt gå op i hvor mange penge der er blevet brugt på det?

når jeg køber gaver til familie, køber jeg hvad jeg har råd til og hvad jeg synes de skal have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.