Hvad gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MMOGM skriver:

Lige en lille update, fik plaget kæresten til at vi tager til kønsscanning i uge 14  Wuhhuuu!! 

Glæder mig SÅ meget

Hehe, fedt for jer!!  vi overvejede også en kønsscanning første gang, men besluttede at det var for dyrt og vi jo alligevel kunne få det af vide til md hvis de ikk havde kunne/ville se det, så havde vi købt en scanning efterfølgende vi VIL kende kønnet hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Bertris

Vi ventede tid md, var da meget nysgerrig, men ikke mere end at jeg kunne klare at vente et par uger

Anmeld

20. november 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

Hehe, fedt for jer!!  vi overvejede også en kønsscanning første gang, men besluttede at det var for dyrt og vi jo alligevel kunne få det af vide til md hvis de ikk havde kunne/ville se det, så havde vi købt en scanning efterfølgende vi VIL kende kønnet hehe

Jeg VIL også kende kønnet haha 

Vil vide om vi skal genbruge eller købe nyt 

Anmeld

20. november 2013

BabyDrømme23

Her venter vi på overraskelsen til fødslen, er 34+0 i morgen 

Men må indrømme vi er blevet mega utalmodig nu, + det er så meget lettere at købe tøj da man ikke hele tiden skal tænke på at det skal passe til begge køn. Og vi brugte meget tid på at bestemme os om vi skulle vide eller ej.

Men har altid drømt om at først få køn at vide til fødslen, og det ville vi holde fast ved, da vi vidste at inderst inde så ville vi fortryde om vi fik køn at vide før fødslen. 

Så vi venter spændt til fødslen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.