Hvad gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

MMOGM

SJN skriver:

På graviditetscanning.dk koster en kønscanning 400 kr. og de har garenti efter 15+ så det gjorde vi.

Dels pga. jeg ikke ville storshoppe med en stor babydunk eller vente til fødslen og så storshoppe med en lille en på armen i de rigtige farver
Syntes det er lækkert at vi har købt alt ind tidligt i graviditeten så vi bare skal vente på hun melder sin ankomst

Forstår jeg godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

MMOGM

Nessie skriver:

Vi fik det ikke gjort med den første, og så synes jeg heller ikke vi skulle gøre det ved nr. 2

Nej, det kan jeg godt forstå. 

Tror heller ikke vi gør det denne gang.

Anmeld

13. november 2013

Lykke:)

MMOGM skriver:

Ja lige præcis.

jeg ville også gerne vide det tidligt, så vi ved om storebrors ting kan genbruges 

Det ville også være super praktisk!
Kan sagtens forstå, at du gerne vil vide det!

Anmeld

13. november 2013

MortilElias2010

MMOGM skriver:

Tror det er for spændingens skyld 

Bandit 

Anmeld

13. november 2013

Rødhætte

MMOGM skriver:

valgte i at få kønnet at vide i uge 14 eller ventede i til md scanning?

min kæreste vil helst vente til md scanning, hvor jeg er mere spændt, og kan ikke vente 

Første gang fik vi taget en biopsi i uge 13+ så der fik vi kønnet at vide tidligt 

Vi vidste ikke kønnet første gang, og her anden gang er vi ikke helt enige Hvis vi vælger at få det afvide bliver det først til md scanning.. 

Anmeld

14. november 2013

Papillon

Vi skal have kønsscanning 15+, det er i hvert fald planen nu.

Vi havde egentlig talt om at vente til MD, men ved nærmere eftertanke ville jeg gerne vide det tidligt for bedre at kunne forholde mig til blob. Så jeg sagde, at jeg ville gerne have en kønsscanning, og han sagde "okay skat" med et smil

Anmeld

14. november 2013

FrkZier

MMOGM skriver:

min kæreste vil helst vente til md scanning, hvor jeg er mere spændt, og kan ikke vente 

Første gang fik vi taget en biopsi i uge 13+ så der fik vi kønnet at vide tidligt 

vi var til kønsscanning 14+2

jeg ville helst vente til fødslen med at vide det men min kæreste og hans planlægnings-OCD kunne slet ikke klare tanken om ikke at vide det

ved den næste håber jeg på at overtale ham til at vente til fødslen

Anmeld

14. november 2013

Putomanen

Vi ville egentlig have ventet til MD til at vide kønnet, men vi kunne ikke vente og bestilte tid til en kønsskanning, da jeg avr 16+0.

Det var nemmere for os at forholde os til barnet, da vi fik kønnet at vide. Og min mand vare pavestolt

Anmeld

14. november 2013

DianaRJS

MMOGM skriver:

Jeg havde det nøjagtig som dig at jeg ikke kunne vente, så vi fik lavet kønsscanning i uge 14+0

Anmeld

14. november 2013

Sander&Vitus-Mor

Vi fik også lavet en kønsscanning :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.