Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
valgte i at få kønnet at vide i uge 14 eller ventede i til md scanning?
min kæreste vil helst vente til md scanning, hvor jeg er mere spændt, og kan ikke vente
Første gang fik vi taget en biopsi i uge 13+ så der fik vi kønnet at vide tidligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville også godt have været til skanning tidligere, men min kæreste "vandt", og vi ventede til MD skanningen
MMOGM skriver: valgte i at få kønnet at vide i uge 14 eller ventede i til md scanning? min kæreste vil helst vente til md scanning, hvor jeg er mere spændt, og kan ikke vente Første gang fik vi taget en biopsi i uge 13+ så der fik vi kønnet at vide tidligt
Fik det at vide så snart vi kunne
Nessie skriver: Jeg ville også godt have været til skanning tidligere, men min kæreste "vandt", og vi ventede til MD skanningen
Hvis du kunne have valgt om, havde du så gjort det?
SjeBets skriver: Vi fik det først at vide i uge 31, da jeg i første omgang ikke følte behov for at vide det, men manden fik mig overtalt da vi var til en tryghedsscanning der.
Vi fik det først at vide i uge 31, da jeg i første omgang ikke følte behov for at vide det, men manden fik mig overtalt da vi var til en tryghedsscanning der.
hehe så tålmodig tror jeg simpelthen ikke jeg kan være
MortilElias2010 skriver: Fik det at vide så snart vi kunne
Det ville jeg også foretrække, men synes kæresten er stædig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128