Hvad gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
43 svar
14 synes godt om
13. november 2013

MMOGM

valgte i at få kønnet at vide i uge 14 eller ventede i til md scanning?

min kæreste vil helst vente til md scanning, hvor jeg er mere spændt, og kan ikke vente 

Første gang fik vi taget en biopsi i uge 13+ så der fik vi kønnet at vide tidligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Nessie

Jeg ville også godt have været til skanning tidligere, men min kæreste "vandt", og vi ventede til MD skanningen

Anmeld

13. november 2013

SjeBets

Vi fik det først at vide i uge 31, da jeg i første omgang ikke følte behov for at vide det, men manden fik mig overtalt da vi var til en tryghedsscanning der.

Anmeld

13. november 2013

MortilElias2010

MMOGM skriver:

min kæreste vil helst vente til md scanning, hvor jeg er mere spændt, og kan ikke vente 

Første gang fik vi taget en biopsi i uge 13+ så der fik vi kønnet at vide tidligt 

Fik det at vide så snart vi kunne 

Anmeld

13. november 2013

Maja_4000

Vi fik det af vide da jeg var 17+ .. Det var vidst noget af det tidligste de ville garantere 'dengang' vi var til md ugen efter

Anmeld

13. november 2013

Lykke:)

MMOGM skriver:

Vi fik en kønsscanning af mine svigerforældre - eller tilbuddet i hvert fald så vi ikke var presset til det hvis vi ikke ville. Men det var vi super glade for, så vi fik det at vide 14+

Anmeld

13. november 2013

Lykke:)

MMOGM skriver:

Vi fik en kønsscanning af mine svigerforældre - eller tilbuddet i hvert fald så vi ikke var presset til det hvis vi ikke ville. Men det var vi super glade for, så vi fik det at vide 14+

Anmeld

13. november 2013

MMOGM

Nessie skriver:

Jeg ville også godt have været til skanning tidligere, men min kæreste "vandt", og vi ventede til MD skanningen

Hvis du kunne have valgt om, havde du så gjort det? 

Anmeld

13. november 2013

MMOGM

SjeBets skriver:

Vi fik det først at vide i uge 31, da jeg i første omgang ikke følte behov for at vide det, men manden fik mig overtalt da vi var til en tryghedsscanning der.

hehe så tålmodig tror jeg simpelthen ikke jeg kan være 

Anmeld

13. november 2013

MMOGM

MortilElias2010 skriver:

Fik det at vide så snart vi kunne 

Det ville jeg også foretrække, men synes kæresten er stædig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.