Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tekop89 skriver: Her er det kæresten der ikke kan vente til MD. Så vi får en kønsscanning imorgen, hvor jeg er 16+1.
Her er det kæresten der ikke kan vente til MD. Så vi får en kønsscanning imorgen, hvor jeg er 16+1.
Ihhh!! Jeg vil også have en tidlig scanning! Må plage kæresten
et-ønske skriver: Jeg ville gerne i uge 14, men på grund af tvillinger koster det det dobbelte og det synes min mand er spild af penge, når vi alligevel skal til md scanning - og sikkert mange gange herefter Men jeg er ved at sprænges af nysgerrighed
Jeg ville gerne i uge 14, men på grund af tvillinger koster det det dobbelte og det synes min mand er spild af penge, når vi alligevel skal til md scanning - og sikkert mange gange herefter Men jeg er ved at sprænges af nysgerrighed
Jeg ville også dø af utålmodighed hihi
MMOGM skriver: valgte i at få kønnet at vide i uge 14 eller ventede i til md scanning? min kæreste vil helst vente til md scanning, hvor jeg er mere spændt, og kan ikke vente Første gang fik vi taget en biopsi i uge 13+ så der fik vi kønnet at vide tidligt
valgte i at få kønnet at vide i uge 14 eller ventede i til md scanning?
min kæreste vil helst vente til md scanning, hvor jeg er mere spændt, og kan ikke vente
Første gang fik vi taget en biopsi i uge 13+ så der fik vi kønnet at vide tidligt
Tullepoder skriver: Fik det først at vide ved fødslen ??
Fik det først at vide ved fødslen ??
Wow, det tror jeg ikke jeg ville kunne vente på
første gang fik jeg det at vide til kønsscanning i uge 14, her 2. gang fik jeg det at vide til MD-scanning. Havde dog en overlæge, der gættede på en pige allerede i uge 12, da hun scannede mig - men gik ikke udfra noget allerede der.. synes ikke det var svært at vente her 2. gang
Lige en lille update, fik plaget kæresten til at vi tager til kønsscanning i uge 14 Wuhhuuu!!
Glæder mig SÅ meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128