Tatoverede piger ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

Aprilmor11

Her har jeg blandet mening. Jeg har selv 4 tatoveringer, og er rigtig glad for dem, og er ikke færdig før jeg har fået alle de børn jeg skal have. Men de har alle sammen en vigtig betydning, så jeg ved at jeg aldrig kommer til at fortryde dem. Jeg kunne aldrig drømme om at få lavet tatoveringer, som ingen betydning har. Og så synes jeg at de skal være så man kan dække dem. Hoved og hænder forstår jeg ærligtalt ikke, hvorfor man får der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Hønsemor

Jeg elsker tatoveringer  Har selv en lille sjat og må nok indrømme jeg ikke er færdig endnu.. Jeg lever med en mand som ikke bryder sig om det og også helst så jeg ingen havde ligesom mine piercinger, men som han siger - det er min krop og mine penge 

Anmeld

11. november 2013

Mum33

Små diskrete tattoos kan være super fine. Bryder mig ikke om de store - det kan måske se meget pænt/ smart ud på en 20-årig, men så snart man er lidt ældre og har født et par børn, ja så ser det bare lidt sølle ud   

Anmeld

11. november 2013

MorDk

Abemor skriver:

Små diskrete tattoos kan være super fine. Bryder mig ikke om de store - det kan måske se meget pænt/ smart ud på en 20-årig, men så snart man er lidt ældre og har født et par børn, ja så ser det bare lidt sølle ud   

Ja hvis man har tusset maven....

Jeg har født 2 unger og er 32 år og har nogle stykker og min venstre arm er godt tusset. Jeg synes ik jeg ser "sølle" ud

Anmeld

11. november 2013

Mum33

MorDk skriver:

Ja hvis man har tusset maven....

Jeg har født 2 unger og er 32 år og har nogle stykker og min venstre arm er godt tusset. Jeg synes ik jeg ser "sølle" ud

Ikke sølle som i "slatne", jeg synes bare det er uklædeligt til folk, der har passeret ungdommen - og kald mig bare fordomsfuld, men synes de har lidt social slagside  Sorry. (De store altså - ikke diskrete små der kan dækkes

Anmeld

13. november 2013

MorDk

Ikke sølle som i "slatne", jeg synes bare det er uklædeligt til folk, der har passeret ungdommen - og kald mig bare fordomsfuld, men synes de har lidt social slagside  Sorry. (De store altså - ikke diskrete små der kan dækkes

Hold da op! Ja du er da fordomsfuld. Jeg fungere helt fint. har udd. er god til mit job. Har 2 sociale og velfungerende unger. Tager ikke stoffer eller er kriminel. Bor i 4 værelses lejl. godt socialt netværk og en god familie. Hmm....  Min ene arm (underarm er fyldt)

Kan godt være jeg er 32 år men jeg føler mig stadig ung af sind. Og jeg jeg bliver ofte skudt til at være mellem 25-27 år. men det er ik det det handler om. Alle er forskellige. Men jeg er ikke fordomsfuld og en tattoo fortæller ikke en fis om hvordan personen er osv.

Anmeld

13. november 2013

LinLin

Abemor skriver:

Sådan er det da ikke! (Måske har det været sådan engang...?) det er jo folk fra alle samfundslag og i alle aldre der får lavet tatoveringer i dag!

Anmeld

13. november 2013

TNBC

Abemor skriver:

mine brødre er dækket ind i tattoveringer arme, ben, hænder, nakke, mave, ryg og så er de skaldede.
de har venner, familie, job... de har et fint liv og de skjuler dem ikke, for hvorfor skulle de?? Der er ingen der ser forkert på dem. intet galt med deres social liv.
tattoveringer gør ikke et menneske, ens personlighed gør.

Anmeld

13. november 2013

TNBC

LinLin skriver:

Sådan er det da ikke! (Måske har det været sådan engang...?) det er jo folk fra alle samfundslag og i alle aldre der får lavet tatoveringer i dag!

ja så tattosalonen, der var en på 64 der fik sin første. et andet sted læste jeg om en på 75(tror jeg det var) der fik sin første. sjovt nok begge to dyr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.