Tatoverede piger ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

Zelinasmor

Elsker tatoveringer. Jeg har på håndleddet, ribbenene, lænden, fra kraveben til kraveben, min langefinger bærer kvindetegnet og så har jeg hele højre underarm. Og jeg kan sagtens bære en smuk gulvlang kjole og få masser komplimenter. Jeg synes det er kunst og kunst skal vises frem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har det nok lidt blandet med tatoveringer. På den ene side, syntes jeg hurtigt det ka blive alt for meget ( både på kvinder og mænd ) 

På den anden side har jeg et hold venner der er meget tatoveret, og syntes at de fleste af deres tatoes er rigtig flotte. Min veninde har lige fået lavet et potræt af sin morfar på overarmen, og det ser da flot ud.

Personligt tror jeg aldrig jeg kommer til at få en tato, for ka ik lige forstille mig hvilket billede jeg ville rende rundt med resten af livet. Vh stine

Anmeld

11. november 2013

lineog4

Jeg har en og ender nok med kun at have den. Synes det er flot til andre, synes min ene er flot og den betyder utrolig meget - symboliserer min datter og min kærlighed til hende.

Men kan godt blive misundelig når jeg ser alle jeres flotte og kunne ønske jeg havde haft modet tidligere.

Anmeld

11. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg synes tatoveringer kan være lige så smukke som grimme hehe.
Men jeg elsker sleeves og dit ser ud til at være super flot feminint

Anmeld

11. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lineog4 skriver:

Jeg har en og ender nok med kun at have den. Synes det er flot til andre, synes min ene er flot og den betyder utrolig meget - symboliserer min datter og min kærlighed til hende.

Men kan godt blive misundelig når jeg ser alle jeres flotte og kunne ønske jeg havde haft modet tidligere.

Hvor er den flot.

Anmeld

11. november 2013

Laulund87

ELSKER dem! Både på mænd og kvinder. Vi dyrker dem også begge herhjemme

Jeg har selv to stk og skal snart have en tredje Derefter er jeg bestemt ikke færdig og det er kun økonomien der sætter lidt grænser..

Anmeld

11. november 2013

Na-Wi

Har min søns navn på min højre fod og skal have lavet mere.. gerne på armen eller benet

Anmeld

11. november 2013

Trekløver(:

Det er ikke lige mig, med så mange tatoveringer Syntes faktisk ikke det er særlig kønt med så mange, men et par stykker hist og her kan godt være pænt. Har selv en på min fod med mit efternavn og et .

Men heldigvis har folk forskellig smag, og det er da skønt

Anmeld

11. november 2013

Aabye

Jeg har 2.. 
Jeg har en på ryggen som er motivet af en Phoenix. Den fik jeg lavet i forbindelse med at jeg tog en stor drejning i mit liv: Phoenixen symbolisere en ny begyndelse. Desvære skal den rettes til da ham der har lavet den direkte har smadret motivet..

Og så har jeg mit efternavn tatoveret på ribbenene..

Jeg er bestemt ikke færdig med at blive tatoveret, jeg vil gerne have skrevet begge mine ungers navne, samt deres fødsels datoer, og jeg tror det skal være i forbindelse med den jeg har på ribbenene.

Anmeld

11. november 2013

Mor til Majbørn

Hmm - jeg har to små, og skal på inden måde ha flere.

Begge er impulsive beslutninger og jeg har det fint med dem - men efterhånden som jeg er blevet ældre, synes jeg ikk helt det er så passende f.eks. at få dækket en hel arm.

Desuden har jeg set hvordan pigtråd, kinesiske tegn, amager-røvgevir (eller hvad det hedder) og tribal var suuuuper-hot, og nu er det nærmest pinligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.