Tatoverede piger ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

lycly

Swerg skriver:

Hvad syntes i om det ? 

Jeg selv er helt pjattet med tusser.. Og det kan nok ses .. Jeg har nogen få hist og pist, men er godt igang med min arm .. fik lavet underarmen sidste år, og igår kon der lidt mere på.. (Stjernerne).. 

Min plan er ikke at stoppe foreløbig .. 

Ps, det er samme arm..

Jeg bryder mig ikke om store tatoveringer på piger, altså en hel arm, ben, ryg osv. Men små tatoveringer hist og her kan jeg godt lide.

Personligt vil jeg gerne have en med mine børns navne, men jeg kan ikke blive enig med mig selv om hvor den skal sidde. For jeg vil gerne at den skal kunne dækkes af en brudekjole. Total fjollet når der ikke er bryllup i sigte - men det kommer der forhåbentligt en dag!! og så vil jeg ikke have en synlig tatovering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

M&J87

I love it, elsker mine, jeg har 3 små, og en stor en der stortset fylder hele overarmen, og når pengene er til det skal jeg helt klart have lavet mere ;-)

Anmeld

10. november 2013

2babygirls

Swerg skriver:

Hvad syntes i om det ? 

Jeg selv er helt pjattet med tusser.. Og det kan nok ses .. Jeg har nogen få hist og pist, men er godt igang med min arm .. fik lavet underarmen sidste år, og igår kon der lidt mere på.. (Stjernerne).. 

Ps, det er samme arm..

Har lige fået 4 nye for ca en måned siden... Har også veeeeeentet læææænge

Anmeld

10. november 2013

LilleSmølf

Jeg eeelsker tattoos

Indtil videre har selv kun to - en, der er lavet professionelt og en, jeg selv har lavet med mit meget dyre, professionelle tattookit (en eller anden skal man jo øve sig på ).

Har riigeligt med tid så forsøger ikke at få så mange som muligt, men dem, jeg faktisk gerne vil have fordi det betyder noget.

Synes det er super frækt på både piger og fyre og håber at min kærestes "Jeg vil gerne have en tattoo" snak snart bliver til noget selvom han mener jeg skal gøre det, og DET skal jeg ikke...

Anmeld

10. november 2013

MorTilEn2013Dreng

Har fire. Og skal helt klart have flere. Men min kæreste bryder sig desværre ikke om det.

Anmeld

10. november 2013

TNBC

Swerg skriver:

Hvad syntes i om det ? 

Ps, det er samme arm..

jeg elsker dem. og har endelig fået lavet en.. den er så ikke færdig endnu. skal have lavet den her om en 2ugers tid.
min svigerinde har tattoveringer og mine brødre(ved godt at de ikke er mænd) men de har tattoveringer på arme, ben, ryg, mave.. over det hele. og det er så sejt. (og så er de skallede)
Nok ikke lige så mange jeg skal have, men jeg skal da helt sikkert have flere. har flere planer.
Folk vil nok ikke mene at min er så feminin, men jeg ELSKER den og skal have lavet videre på den med flere personer.

Anmeld

10. november 2013

Lusi

Jeg elsker dem

Har selv en stjerne og måne på håndledet (for mine børn Luna og Sirius), mit navn på lænden (som jeg desværre fortryder), min mands navn på foden på koreansk (elsker den), et kinesisk tegn på lysken for kvinde og min datters navn og fødselsdato på skulderen (bliver jo også nødt til at ha min søns)

Anmeld

10. november 2013

MorDk

Jeg kan godt lide tusser. har selv nogle stykker.

Man kan godt være flot i en kjole trods en tusset arm. Men nu er jeg personlig ikke selv så meget til kjoler... sååå...

Anmeld

10. november 2013

Tip!

Jeg har 2 forholdsvis små tattoveringer  

på mit håndled er min søns navn og fødselsdag. 

På min fod har jeg et hjerte, symbol på min søster og jeg  

Jeg skal have flere tattoveringer, såfremt jeg får flere børn.. Armen er fri endnu..  

Anmeld

10. november 2013

Dorthe1986

Jeg har en på højre fod og skal helt klart have flere. Min næste tænker jeg skal være en stor en på ryggen... Et par valkyrie vinger med min søns navn stavet i runer i midten

Og så tænker jeg en lille drage i vikingestil på den anden fod

Vil også gerne have to, der repræsenterer mine forældre. De er ikke gået bort, men jeg bor langt væk fra dem, og vi har været igennem så meget sammen så det ville betyde meget for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.