Aflysning af kønsskanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2013

lineog4

Jeg har to gange ikke kendt kønnet og to gange kendt det - synes det var fantastisk ikke at kende det - de sidste presseveer fik man lige den ekstra styrke til 

Samtidig havde jeg heller ikke nået at lave en masse forestillinger, kunne heller ikke gå shop amok og kunne i stedet hygge købe med mit barn.

Hvis ikke jeg var så fandens nysgerrig og ikke havde fået ekstra scanninger så havde jeg med nummer 4 heller ikke fået kønnet at vide. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Sisse Vinther

mor:) skriver:

Ja det er nok en god ide. Jeg vil prøve at se om jeg kan klare spændingen næste gang...sikkert ikke

Hehe  
Nej, jeg har hørt at det skulle være svært. Jeg er bare helt opslugt af den lille trold, så jeg kan bare se den i evigheder, resten betyder ikke så meget, det kan sagtens vente for min skyld

Anmeld

9. november 2013

Nadia&Daniel

Sisse Vinther skriver:

Ja, jeg har lige aflyst vores kønsskanning d. 14/11-13
Kæresten og jeg har gået og grublet lidt over det, på det seneste, og vi kom frem til at det eneste vi glædede os til og var spændte på, var at se den lille igen, men at vi egentlig ikke rigtig vil vide kønnet nu eller måske overhovedet.

Så vi har aflyst. Og vi har en meget stærk fornemmelse af hvad køn det er. Men vi bliver glade uanset hvad det er. Overrasket hvis det er det modsatte af hvad vi har ''gættet'', men ovenud lykkelige uanset hvad!

Ville lige af med det... Havde sådan brug for at melde ud

Ej hvor sejt af Jer

Vi valgte også selv ikke at kende kønnet, men min egen mavefornemmelse sagde en PIGE, mens mange andre (incl. svigermor, synes jeg havde en drengemave, men jeg holdte ved at det var en PIGE)

Vi endte ud i et planlagt kejsersnit (pga hun sag fast med bagdelen i mit bækken) - så vi kendte lige pludselig tid og sted, og så var det altså meget fedt at overraske folk med kønnet, nu når folk vidste hvornår baby ville komme til verden

OG VI FIK EN PIGE  

Anmeld

9. november 2013

Sisse Vinther

lineog4 skriver:

Jeg har to gange ikke kendt kønnet og to gange kendt det - synes det var fantastisk ikke at kende det - de sidste presseveer fik man lige den ekstra styrke til 

Samtidig havde jeg heller ikke nået at lave en masse forestillinger, kunne heller ikke gå shop amok og kunne i stedet hygge købe med mit barn.

Hvis ikke jeg var så fandens nysgerrig og ikke havde fået ekstra scanninger så havde jeg med nummer 4 heller ikke fået kønnet at vide. 

Jeg tror vi tager den lige linje, og lader det være på den ''gammeldags'' måde, hvor man ikke kender kønnet før barnet er født  Og så må vi se om jeg også får superkræfter til sidst

Anmeld

9. november 2013

CroQuis

Sisse Vinther skriver:

Ja, jeg har lige aflyst vores kønsskanning d. 14/11-13
Kæresten og jeg har gået og grublet lidt over det, på det seneste, og vi kom frem til at det eneste vi glædede os til og var spændte på, var at se den lille igen, men at vi egentlig ikke rigtig vil vide kønnet nu eller måske overhovedet.

Så vi har aflyst. Og vi har en meget stærk fornemmelse af hvad køn det er. Men vi bliver glade uanset hvad det er. Overrasket hvis det er det modsatte af hvad vi har ''gættet'', men ovenud lykkelige uanset hvad!

Ville lige af med det... Havde sådan brug for at melde ud

Fedt 

Er i uge 30 og har heller ikke fået kønnet at vide 

Har dog også en fornemmelse af kønnet, men det får vi at se om 10 ugers tid om det passer 

Anmeld

9. november 2013

lineog4

Sisse Vinther skriver:

Jeg tror vi tager den lige linje, og lader det være på den ''gammeldags'' måde, hvor man ikke kender kønnet før barnet er født  Og så må vi se om jeg også får superkræfter til sidst

Iiiii bliver helt misundelig - det var så skønt at gå i den tid og fantasere og drømme: tænk om det er....! 

Kan huske jeg med dem begge to havde været nede og pege ud hvad der skulle købes af tøj hvis det var en pige og hvis det var en dreng - altså komme hjem tøjet. Og farmands stolthed da han kom det købte (og havde selvfølgelig købt forkert), og anden gang da det fik op for mig det jo ikke gik da jeg ville hjem med det samme og tøjet jo lige skal vaskes ;-)

Og overraskelsen over hvad det var der kom ud - førTe gang kunne det jo lige så godt have været en kattekilling og ud kom den smukkeste pige 

Skulle jeg igen (og det skal jeg ikke suk) ville jeg ikke kende kønnet for det var noget helt specielt

Anmeld

9. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sisse Vinther skriver:

Hehe  
Nej, jeg har hørt at det skulle være svært. Jeg er bare helt opslugt af den lille trold, så jeg kan bare se den i evigheder, resten betyder ikke så meget, det kan sagtens vente for min skyld

Dejlig indstilling

Anmeld

9. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sisse Vinther skriver:

Hehe  

Dejlig indstilling

Anmeld

9. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Sisse Vinther skriver:

Nåh... ja.

Vi har tænkt os til MD at sige på forhånd at vi ikke vil se eller vide kønnet så de er forberedt og der ikke sker en 'upser'  

Det gjorde vi begge gange inden, at hun begyndte, at scannet. På et tidspunkt siger hun, at vi skal kigge væk med mindre vi vil se kønnet. Så man kan sagtens undgå, at få kønnet afvide, hvis man ikke ønsker det

Anmeld

9. november 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Det er også meget mere spændende, når man ikke kender kønnet.

Ved min datter valgte vi ikke at vide det.
Ved min søn valgte jeg at få det at vide af praktiske årsager, da jeg skulle flytte og ikke ville tage pigetingene med, hvis jeg ikke fik brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.