Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg har lige aflyst vores kønsskanning d. 14/11-13 Kæresten og jeg har gået og grublet lidt over det, på det seneste, og vi kom frem til at det eneste vi glædede os til og var spændte på, var at se den lille igen, men at vi egentlig ikke rigtig vil vide kønnet nu eller måske overhovedet. Så vi har aflyst. Og vi har en meget stærk fornemmelse af hvad køn det er. Men vi bliver glade uanset hvad det er. Overrasket hvis det er det modsatte af hvad vi har ''gættet'', men ovenud lykkelige uanset hvad!
Ville lige af med det... Havde sådan brug for at melde ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sisse Vinther skriver: Ja, jeg har lige aflyst vores kønsskanning d. 14/11-13 Kæresten og jeg har gået og grublet lidt over det, på det seneste, og vi kom frem til at det eneste vi glædede os til og var spændte på, var at se den lille igen, men at vi egentlig ikke rigtig vil vide kønnet nu eller måske overhovedet. Så vi har aflyst. Og vi har en meget stærk fornemmelse af hvad køn det er. Men vi bliver glade uanset hvad det er. Overrasket hvis det er det modsatte af hvad vi har ''gættet'', men ovenud lykkelige uanset hvad! Ville lige af med det... Havde sådan brug for at melde ud
mor:) skriver: Ih det er da også spændende ikke at vide kønnet. Selvom jeg ikke kunne lade være Men er det en scanning I selv har bestilt på privatklinik? For hvis det er på hospitalet så handler den scanning ikke rigtig om køn men om at kontrollere at barnet ikke fejler noget. Sorry hvis du allerede er fuldt ud informeret omkring det
Ih det er da også spændende ikke at vide kønnet. Selvom jeg ikke kunne lade være Men er det en scanning I selv har bestilt på privatklinik? For hvis det er på hospitalet så handler den scanning ikke rigtig om køn men om at kontrollere at barnet ikke fejler noget. Sorry hvis du allerede er fuldt ud informeret omkring det
Det vidste jeg godt. Og det er da bedre at få det at vide en gang for meget, end en gang for lidt Vi havde selv bestilt den i Kolding på skanningsklinikken i storcenteret, og vi har ellers tilhold til Esbjerg Sygehus. Så det var dissideret bestilt kønsskanning i 15 minutter for at se kønnet. Men ja.. Vi ville jo bare gerne se den lille igen, så vi har droppet det med kønnet, og overvejer om vi bare skal have en hyggeskanning eller vente til december hvor der er MD.
Vi har ikke vidst kønnet noget af gangene og det var helt særligt først, at se hvilket køn det var da baby lå på maven.
Så jeg kan godt forstå jeres beslutning og så lang tid er det jo heller ikke, at man skal vente
Sisse Vinther skriver: Det vidste jeg godt. Og det er da bedre at få det at vide en gang for meget, end en gang for lidt Vi havde selv bestilt den i Kolding på skanningsklinikken i storcenteret, og vi har ellers tilhold til Esbjerg Sygehus. Så det var dissideret bestilt kønsskanning i 15 minutter for at se kønnet. Men ja.. Vi ville jo bare gerne se den lille igen, så vi har droppet det med kønnet, og overvejer om vi bare skal have en hyggeskanning eller vente til december hvor der er MD.
M (: skriver: Tillykke med jeres beslutning. Efter min mening er der noget helt særligt ved ikke at kende kønnet.Vh en mor, der var overbevist om, at hun ventede en datter, men blev overrasket ved fødslen
Tillykke med jeres beslutning. Efter min mening er der noget helt særligt ved ikke at kende kønnet.Vh en mor, der var overbevist om, at hun ventede en datter, men blev overrasket ved fødslen
Tusind, tusind tak
MoarHvidovre skriver: Vi har ikke vidst kønnet noget af gangene og det var helt særligt først, at se hvilket køn det var da baby lå på maven. Så jeg kan godt forstå jeres beslutning og så lang tid er det jo heller ikke, at man skal vente
Nej det er jo netop det. Og glæden ved fødslen bliver jo bare endnu større så! og kæresten og jeg er også blevet enige om at man når at få så mange gaver efterfølgende, at vi ikke skal være bange for at det hele er neutralt. Og vi har også nogle som vil give deres tøj væk til os, uanset om det bliver dreng eller pige.
mor:) skriver: Det er altid hyggeligt med en ekstra scanning selvom der kan være en lille risiko for at du selv opdager kønnet selvom du ikke får det at vide. Vores dreng lå med benene op så det var nemt at se kønnet
Det er altid hyggeligt med en ekstra scanning selvom der kan være en lille risiko for at du selv opdager kønnet selvom du ikke får det at vide. Vores dreng lå med benene op så det var nemt at se kønnet
Nåh... ja. Vi har tænkt os til MD at sige på forhånd at vi ikke vil se eller vide kønnet så de er forberedt og der ikke sker en 'upser'
Sisse Vinther skriver: Nåh... ja. Vi har tænkt os til MD at sige på forhånd at vi ikke vil se eller vide kønnet så de er forberedt og der ikke sker en 'upser'
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128