Jeg har et stort ønske om at få børn, og vi har snakket meget om det.
Jeg er stoppet med mine lykkepiller (Sertralin 100mg), men det har resulteret i at jeg nu græder hver dag, aldrig er glad og ikke magter noget. Det eneste jeg har lyst til er at gå i seng og sove fra det hele.
Jeg stoppede da jeg mener det ville være bedst ikke at være på medicin under og efter en graviditet. Jeg er bange for hvilken skade barnet ville tage.
Vil mine lykkepiller gøre at barnet ikke vil kunne udvikle lykkehormonet endorfiner, fordi det får det igennem medicinen?
Jeg har læst mange steder at det kan være farligt for barnet hvis moderen er for ulykkelig, og at det derfor kan være bedst for barnet at være på lykkepiller?
Men hvad syntes i?
Jeg ved at jeg vil blive meget mere glad ved at have en lille i maven, men er det mon nok?
Min kæreste har lige sagt til mig at han ikke vil have børn med mig når jeg har det som jeg har det lige nu

Men tanken om børn er det eneste der holder mig oppe og er det eneste jeg kan kan gå op i.
Har nemlig ingen venner eller familie (mistet far og bror og resten vil ikke have kontakt med mig pga. min brors selvmord) så er meget hjemme. Faktisk altid hjemme når jeg ikke er på arbejde.
Jeg elsker børn og har altid passet børn, gav sutteflaske første gang da jeg var 4 år. Og har en hund på 2½ år som har det enormt godt - med andre ord, jeg vil sagtens kunne tage mig af den lille. Ingen tvivl om det.
Ser frem til at hører jeres meninger...
Anmeld