Plukveer - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

Lykke:)

Månsson skriver:

Hvor langt er du??

Det er da absolut heller ikke behageligt.

35+0 i dag. Nej det er ikke rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Lotus86

Lykke:) skriver:

Jeg ville ikke ringe, tror ikke de vil reagerer på det når de ikke er regelmæssige. Men selvom det er ubehageligt, så håber jeg da for dig og baby at der går i hvert fald et par uger endnu, det er trods alt lige tidligt nok stadig.

Anmeld

2. november 2013

L&V

Så ville det os vær rarest hvis bebs bliver derinde

Anmeld

2. november 2013

M&N

Hvor længe ville i have kraftige plukveer inden i kontakter fødegangen?
Jeg har haft kraftige plukveer siden i går, og de gør ondt både i toppen af maven og helt nede ved underlivet. Samtidig har jeg menstruationssmerter og sådan en ubehagelig fornemmelse i maven.
Bør jeg ringe?

Havde ingen plukveer (som kunne mærkes) under hele graviditeten, men en uge før fødslen kom de

Anmeld

2. november 2013

Lotus86 skriver:

Jeg ville ikke ringe, tror ikke de vil reagerer på det når de ikke er regelmæssige. Men selvom det er ubehageligt, så håber jeg da for dig og baby at der går i hvert fald et par uger endnu, det er trods alt lige tidligt nok stadig.

Jeg tror heller ikke, at de vil gøre noget ved det. Det er bare sindssygt ubehageligt og især hvis det her varer ved længe endnu men du har ret! Han skulle da gerne blive lidt længere

Anmeld

2. november 2013

Månsson skriver:

Så ville det os vær rarest hvis bebs bliver derinde

Ja , det ville det!

Anmeld

2. november 2013

MorTilMalucca skriver:

Havde ingen plukveer (som kunne mærkes) under hele graviditeten, men en uge før fødslen kom de

Åh det lyder rart ikke at være plaget af plukveer! Det kan jeg så ikke helt prale med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.