Plukveer - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.385 visninger
36 svar
1 synes godt om
2. november 2013

Lykke:)

Hvor længe ville i have kraftige plukveer inden i kontakter fødegangen?
Jeg har haft kraftige plukveer siden i går, og de gør ondt både i toppen af maven og helt nede ved underlivet. Samtidig har jeg menstruationssmerter og sådan en ubehagelig fornemmelse i maven.
Bør jeg ringe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

DianaRJS

Lykke:) skriver:

Jeg har haft kraftige plukveer siden i går, og de gør ondt både i toppen af maven og helt nede ved underlivet. Samtidig har jeg menstruationssmerter og sådan en ubehagelig fornemmelse i maven.
Bør jeg ringe?

mener de plejer at sige de skal være regelmæssige

det er normalt de bider lidt mere her i slutningen da de forbereder kroppen på fødsel og forkorter lmhalsen

men er du utryg ved det og du synes de er meget slemme ville jeg ringe og forhøre mig

Anmeld

2. november 2013

DianaRJS skriver:

det er normalt de bider lidt mere her i slutningen da de forbereder kroppen på fødsel og forkorter lmhalsen

men er du utryg ved det og du synes de er meget slemme ville jeg ringe og forhøre mig

Har faktisk ikke taget tid på dem, det er bare ubehagelig fordi jeg føler mig så utilpas i kroppen og så spænder hele maven helt vildt

Men tak for dit svar
Prøver lige at se hvad der sker i løbet af dagen og så ringer jeg hvis det bliver for slemt

Anmeld

2. november 2013

DianaRJS skriver:

Og lige et spørgsmål, ved ikke om du kan svare!
Men hvor ondt er ondt? Altså hvor ondt må de gøre? Skal de være ubehagelige-ondt eller skal det gøre skrige-ondt

Anmeld

2. november 2013

L&V

Bør jeg ringe?

De ska være regelmæssige før end der er noget i det

Anmeld

2. november 2013

Månsson skriver:

De ska være regelmæssige før end der er noget i det

Må hellere tage tid på dem
Har lige endnu et spørgsmål, ved ikke om du kan svare!
Men hvor ondt er ondt? Altså hvor ondt må de gøre? Skal de være ubehagelige-ondt eller skal det gøre skrige-ondt

Anmeld

2. november 2013

L&V

Må hellere tage tid på dem
Har lige endnu et spørgsmål, ved ikke om du kan svare!

altså plukveer spænder og er ubehagelige og ka gøre lidt ondt men man ka trækkevejret rimelig normalt osv rigtige veer gør rocker ondt og man ska ha pauser for at konsentrere sig om vejrtrækningen..

Anmeld

2. november 2013

Månsson skriver:

altså plukveer spænder og er ubehagelige og ka gøre lidt ondt men man ka trækkevejret rimelig normalt osv rigtige veer gør rocker ondt og man ska ha pauser for at konsentrere sig om vejrtrækningen..

Skal jeg stadig ringe hvis jeg har ubehagelig-ondt når keg har pkukveer og de er regelmæssige?
Har ikke taget tid endnu. Men det vil jeg gøre

Anmeld

2. november 2013

L&V

Skal jeg stadig ringe hvis jeg har ubehagelig-ondt når keg har pkukveer og de er regelmæssige?
Har ikke taget tid endnu. Men det vil jeg gøre

Hvis de er regelmæssige så ville jeg gi et kald men ellers ville jeg personligt ik

Anmeld

2. november 2013

Månsson skriver:

Hvis de er regelmæssige så ville jeg gi et kald men ellers ville jeg personligt ik

Okay, tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.