Plukveer - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

L&V

Lykke:) skriver:

Okay, tak for hjælpen

Det var i hvert fald så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Clisolka

Hvor længe ville i have kraftige plukveer inden i kontakter fødegangen?
Jeg har haft kraftige plukveer siden i går, og de gør ondt både i toppen af maven og helt nede ved underlivet. Samtidig har jeg menstruationssmerter og sådan en ubehagelig fornemmelse i maven.
Bør jeg ringe?

Hvis de er regeltmæssige så ville jeg give FG et kald 

Jeg havde selv kraftige plukveer de sidste par dage inden lillebror kom 

Anmeld

2. november 2013

Lykke:)

Babymor1013 skriver:

Hvis de er regeltmæssige så ville jeg give FG et kald 

Jeg havde selv kraftige plukveer de sidste par dage inden lillebror kom 

Så kan det være der er et lille håb forude

Men jeg er sådan i tvivl om hvornår plukveer er kraftige! For hvis de skal være ubehagelige og give menstruationssmerter, SÅ har jeg kraftige plukveer. Ellers ved jeg simpelthen ikke hvad der sker med min krop

Anmeld

2. november 2013

Clisolka

Så kan det være der er et lille håb forude

Men jeg er sådan i tvivl om hvornår plukveer er kraftige! For hvis de skal være ubehagelige og give menstruationssmerter, SÅ har jeg kraftige plukveer. Ellers ved jeg simpelthen ikke hvad der sker med min krop

Mine plukveer var rigtig ubehagelige de sidste 3 dage... Jeg havde haft mange plukveer til slut i graviditeten, men de gik først amok et par timer efter, da jeg havde fået løsnet hinder  De gik dog i sig selv igen, men vendte stærkt tilbage 2 dage efter, hvor jeg ikke var et sekund i tvivl om at det var rigtige veer 

Jeg synes da lige du skal give FG et kald, nu hvor du skriver at de er ubehagelige og giver menstruationssmerter  Måske der er noget i gære 

Anmeld

2. november 2013

Babymor1013 skriver:

Mine plukveer var rigtig ubehagelige de sidste 3 dage... Jeg havde haft mange plukveer til slut i graviditeten, men de gik først amok et par timer efter, da jeg havde fået løsnet hinder  De gik dog i sig selv igen, men vendte stærkt tilbage 2 dage efter, hvor jeg ikke var et sekund i tvivl om at det var rigtige veer 

Jeg synes da lige du skal give FG et kald, nu hvor du skriver at de er ubehagelige og giver menstruationssmerter  Måske der er noget i gære 

Nu bliver det spændende
Har haft det sådan her siden i går og min nat har været forfærdelig har næsten ikke sovet og er vågnet en del med fuldstændig hård mave og ubehag i lænden og i underlivet.
Så det kan da være der sker noget snart! det ville jeg altså ikke klage over.

Anmeld

2. november 2013

Clisolka

Nu bliver det spændende
Har haft det sådan her siden i går og min nat har været forfærdelig har næsten ikke sovet og er vågnet en del med fuldstændig hård mave og ubehag i lænden og i underlivet.
Så det kan da være der sker noget snart! det ville jeg altså ikke klage over.

Jeg skal nok krydse 

Anmeld

2. november 2013

Babymor1013 skriver:

Jeg skal nok krydse 

Det lyder godt! Tak for det
Håber min lille mand er på vej ud!

Anmeld

2. november 2013

Muffinmus

Plukveer der trækker, niver og hiver i hele maven er gode tegn...på et tidspunkt går det over til veer. Når de så er så du ikke kan foretage dig andet end at pruste og stønne fordi det gør NALLER eller de er F.eks med 5 min mellem kommér snigende og gør avis, så ring til dem. Under samtalen tager de tid på dine veer, måler din prusten og vejlængden og evt geparden og fortæller sig om du skal blive hjemme lidt endnu eller om de vil se dig. Pøj med det...

Anmeld

2. november 2013

MariaE skriver:

Plukveer der trækker, niver og hiver i hele maven er gode tegn...på et tidspunkt går det over til veer. Når de så er så du ikke kan foretage dig andet end at pruste og stønne fordi det gør NALLER eller de er F.eks med 5 min mellem kommér snigende og gør avis, så ring til dem. Under samtalen tager de tid på dine veer, måler din prusten og vejlængden og evt geparden og fortæller sig om du skal blive hjemme lidt endnu eller om de vil se dig. Pøj med det...

Det lyder godt!
Synes bare ikke de er regelmæssige endnu. Men det bliver de forhåbentlig på et tidspunkt!

Anmeld

2. november 2013

Muffinmus

Jeg havde kraftige plukveer to-tre uger inden det blev til noget, mest om aftenen hvor jeg bare sad og prustede.... Men ja, på et tidspunkt går de simpelthen over i veer og de fleste opdager det ved at det gør ondt ondt i stedet for, føles mere heftige på en eller anden måde...som om man kan mærke at nu er det nu.
Dog mærker nogle veerne mindre end andre og de kan godt gå og være i tvivl lidt tid. Men de fleste ed hvornår det er NU det går i gang. Især efter nogle timer hvor veerne så udvikler sig. Under en god ve kan man ikke snakke, men man kan måske få lyst til at krumme sig sammen i foster stilling, eller nogle vil gå rundt fordi det er rarere. Jeg lå under mine første fødsler da jeg havde veer der gjorde naller, men her sidste gang fik jeg mere ud af at stå i en vindueskarm og se ud af vinduet mens jeg prøvede at rokke lidt med underlivet...og tænke at baby havde god passage. Når jeg stod sådan
Føl dig frem, men HUSK at jo bedre du er til at styre din vejrtrækningen under veerne, jo bedre arbejder din krop også med dem...dybe vejrtrækningen hvor du F.eks forestiller dig du skubber en sten op af Bakken når veer starter, og når du når toppen af bjerget er du på toppen af veen. Når stenen ruller ned af Bakken er veen på vej væk og du begynder at slappe af i kroppen igen. Alt i mens du trækker vejret dybt... Bare et godt råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.