Hej i skønne kvinder herinde!
Jeg skriver annonymt for at moren ikke lige kan google mig og flippe ud over vores tanker før de bliver sat i værk..
MEN min kæreste og jeg fik noget af et chok her til aften da vi aflevede kæresten barn hos moren, hun nævnte nemlig at hun havde fået tilbudt et hus 25 minutter væk i bil fra os og hun havde planer om at sige ja til den og flytte engang i januar..
Kæresten er meget sur og frustreret med fuld forståelse fra min side, vi har barnet hver tirsdag og hver torsdag plus fra torsdag - søndag hver anden uge, går til fast fritids aktivitet med barnet som VI betaler og har et meget tæt forhold til barnet, hvilket vil være en total umulighed for os at forsætte med hvis moren flytter da ingen af os har bil og det har moren heller ikke, plus det vil være alt for bøvlet med frem og tilbage hele tiden.. Derfor vil det blive sådan at vi kun kan have weekends besøg..
Nu sad min kæreste og jeg så og snakkede om det måske var muligt at søge om bopælsretten hvis hun vælger at trumfe igennem med det for hverken kæresten eller jeg har lyst til at miste pigen i vores hverdag og da det er inden for 30 km så kan moren desværre flytte uden vi rigtig kan lave indvendinger eller stille os på bagben på trods af at de har fælles forældremyndighed...
Jeg ville bare høre, hvad kan der evt være med til at gøre vores sag godt hvis vi ender derud hvor vi må gå i statsforvaltningen?
Hvis der er ideer til hvordan vi skal gå til dette problem vil vi meget gerne høre om det, evt andre der har stået i samme situation?
Tak fordi i læste med 
Anmeld