38+1 med lille Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

BigHope13

emmaemilie skriver:

Hvor ser du bare drønende godt ud!

Jeg fødte jo 38+1, og selv natten til 38+0 hvor vandet gik om morgenen, havde jeg absolut ingen tegn på, at fødslen skulle gå igang!
Så det kan pludselig gå hurtigt!

Jeg kan ikke sige det nok: NYD DEN SIDSTE TID! For pludselig er det slut, og så savner du den mavse! Tro mig!!

Åh hvor er du bare sød
det er altså bare vildt at tænke på at det kan ske når som helst nu

Prøver virkelig at nyde tiden, roen og al den søvn jeg kan få men Ihhh det er nu svært at vente tiden af. og maven savner jeg allerede efter den er blevet mindre og klasket. øv bøv, det mærkeligt at forholde sig til at den har ændret sig så meget når man ved der stadig ligger en baby derinde
nu glæder jeg mig bare til at skulle til JM i morgen og hære hvad hu siger til det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Albertsen92

BigHope13 skriver:

Åh hvor er du bare sød
det er altså bare vildt at tænke på at det kan ske når som helst nu

Prøver virkelig at nyde tiden, roen og al den søvn jeg kan få men Ihhh det er nu svært at vente tiden af. og maven savner jeg allerede efter den er blevet mindre og klasket. øv bøv, det mærkeligt at forholde sig til at den har ændret sig så meget når man ved der stadig ligger en baby derinde
nu glæder jeg mig bare til at skulle til JM i morgen og hære hvad hu siger til det hele.

Hvad sagde jordemoderen? hvis du altså har været der, ellers opdater

Anmeld

23. oktober 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

Hvad sagde jordemoderen? hvis du altså har været der, ellers opdater

Jeg har været afsted idag og alt var bare helt perfekt, hun kunne godt se min mave var da noget klasket sammen og hun skulle sørme også grave lidt efter ham, hun var ikke itvivl han står urokkeligt fast i bækkenet og kunne komme ud hvornår det skulle være og hun skønnede ham til ca 3300g
fik en tid til næste onsdag også men griner lidt og siger "du må også gerne ringe og aflyse hvis der skulle komme en baby i vejen"

hvordan gik dit JM besøg

Anmeld

23. oktober 2013

Albertsen92

BigHope13 skriver:

Jeg har været afsted idag og alt var bare helt perfekt, hun kunne godt se min mave var da noget klasket sammen og hun skulle sørme også grave lidt efter ham, hun var ikke itvivl han står urokkeligt fast i bækkenet og kunne komme ud hvornår det skulle være og hun skønnede ham til ca 3300g
fik en tid til næste onsdag også men griner lidt og siger "du må også gerne ringe og aflyse hvis der skulle komme en baby i vejen"

hvordan gik dit JM besøg

Hvor godt
Det gik også godt her, alt var perfekt og hun blev skønnet til ca 3000 g.
Hun står også dybt i bækkenet, og fik også en tid på onsdag igen.
Håber vi har født inden

Anmeld

23. oktober 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

E

Hvor godt
Det gik også godt her, alt var perfekt og hun blev skønnet til ca 3000 g.
Hun står også dybt i bækkenet, og fik også en tid på onsdag igen.
Håber vi har født inden

Ej hvor skønt, hvor er det dejligt alt bare er lige efter bogen.
Haha hvor sjovt som vi kan følges med de tider altså Haha.
Jo nu giver vi bare los , de er mere end vedkommende til at komme NU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.