38+1 med lille Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

HHah

Ej hvor sjovt, så skal vi til jm samme dag igen
Så er det en aftale. Den kan også begynde efter vi har været til jm onsdag

Jeg gider nemlig heller ikke mere!
Vil så gerne bare møde min lille datter..

Haha ej hvor er vi altså bare gode det også en god deal så synes jeg vi skal se mellem onsdag og fredag har vi vores skønne unger i armene. Ihhh hvor kunne det være skønt. Nu gider vi altså ikke vente længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

væred

Det er godt nok vildt, hvor meget det kan ske med maven, på så kort tid
Håber snart han kommer ud til jer

Ja det er bare Såå vildt fik dælme også et chok tirsdag morgen at stå op til sådan en dunk
han må meget meget gerne snart komme til verden, venter i spænding

Anmeld

20. oktober 2013

NovemberBaby2013

BigHope13 skriver:

Ihhh altså du er bare altid så sød

Ja der er godt nok sket en forskel og håber så inderligt snart han vælger at komme til verden

du har ret det kan sagtens være det kan lade sig gøre med karret alligevel hvem ved om det måske er anderledes på en af de andre stuer.

Haha altså jeg synes ventetiden er ekstrem lang efterhånden og kan blive utroligt utålmodig i løbet af dagen men når vi så kommer hen mod aften og træthed melder sig så kan jeg stadig godt tænke åh bare det ikke går igang lige nu
men har altså den følelse hver gang jeg skal op på wc om natten, Uhh hvis jeg rejser mig hurtigt kan det være vandet går Haha men ak det giver kun lidt svimmelhed Haha

Du må ud på nogle gåture! . Måske han så kommer længere ned i bækkenet, og dermed trykker på, så vandet går og det hele starter!

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

Sisse Vinther skriver:

DDe

Puha, ja men 3 uger er nu også lang tid bare at vente, især når det jo kan ske hvert øjeblik.

for at han snart vil frem og vise sig.

Jeg gætter på han kommer d. 22.

Det er nemlig lige det det er

Yay håber du har ret kunne være så skønt snart at sige hej til sin lille guldklump

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Du må ud på nogle gåture! . Måske han så kommer længere ned i bækkenet, og dermed trykker på, så vandet går og det hele starter!

Du har ret , det må jeg vidst lidt igang med det har jeg ikke været så god til , men har forsøgt så meget andet Hehe. Rende på trapper, gjort rent i hele huset, hoppet på manden en del gange
og igår dansede jeg for fuld skrue til 3 doors down cd mens jeg lavede mad Haha.

tror jeg tager hunden med på lang gåtur i morgen, så går tiden da ihvertfald med det

Anmeld

20. oktober 2013

NovemberBaby2013

BigHope13 skriver:

Du har ret , det må jeg vidst lidt igang med det har jeg ikke været så god til , men har forsøgt så meget andet Hehe. Rende på trapper, gjort rent i hele huset, hoppet på manden en del gange
og igår dansede jeg for fuld skrue til 3 doors down cd mens jeg lavede mad Haha.

tror jeg tager hunden med på lang gåtur i morgen, så går tiden da ihvertfald med det

Det lyder som om du alligevel har været godt i gang! . Har du prøvet med hindbærblad te? Det skulle også 'virke' .

-Du må endelig skrive, hvis du får sat gang i noget!

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Det lyder som om du alligevel har været godt i gang! . Har du prøvet med hindbærblad te? Det skulle også 'virke' .

-Du må endelig skrive, hvis du får sat gang i noget!

Jeg er desværre slet ikke til the jeg tror også lidt mere på det fysiske arbejde , selvom jeg godt ved at det heller ikke er med til at sætte fødslen igang, men det skader da ikke og så går tiden jo ihvertfald

skal nok holde jer lidt opdateret

Anmeld

20. oktober 2013

M&N

BigHope13 skriver:

ja øv, så gik der endnu en uge, havde ellers håbet at lillemanden havde valgt at dukke op men har ingen tegn på noget som helst så vi må blot vente.

Maven tog et ordentlig synk 37+3 og er bare blevet grimmere og mindre siden da Men mærker tydeligt at han er kommet langt ned i bækkenet nu så det er jo kun et godt tegn,
og så har jeg det forbavsende godt, istedet for døgn halsbrand har jeg det kun om natten nu, og det ikke engang hver aften/nat. Jeg kan nå mine fødder igen og så puster jeg ikke nær så meget som jeg gjorde før hen. så alt i alt er det jo kun godt, selvom jeg savner min store struttene gravide mave

vi var i torsdag til rundvisning på fødegangen, og ja det var okay men ikke lige det jeg havde forestillet mig, har hele tiden sådan i baghovedet ønsket mig at tilbringe en del af tiden i vand, men det karbad de har på fødestuen står i et meget lille aflukket rum hvor manden knap nok kan være ved siden af så nu har jeg slettet den mulighed i mit hoved, og ja så synes jeg bare det hele var så småt og tilpakket med maskiner, og ingen steder hvor manden sådan kan slappe af, havde da regnet med at der ville være en stol eller andet til ham. Men nå det vigtigste er jo at få lillemanden godt til verden og så må vi håbe at det hele bare går som smurt så vi kan komme hurtigt hjem igen.

dagene bliver umenneskeligt lange nu, jeg sover en hulens masse og prøver bare at slappe af, men jeg keder mig og tankerne om at der kan ske noget når som helst holder mig også lidt hjemme.
hvad fik i den sidste ventetid til at gå med??

nå lige et par billeder,
først et fra 37+0
og så to fra i dag 38+1 så man kan se den store forandring

Hold da op, han har godt nok sat sig fast var

Hvor er tiden dog bare gået stærkt. Håber du får en skøn fødsel når tiden er inde

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

MorTilMalucca skriver:

Hold da op, han har godt nok sat sig fast var

Hvor er tiden dog bare gået stærkt. Håber du får en skøn fødsel når tiden er inde

Ja Hehe det er der vist ingen tvivl om mere, det efterhånden også ret svært at ligge/sidde med samlet ben

det er gået så stærkt, det bare slet ikke til at forstå. de sidste dage/uger må bare gerne gå lidt hurtigere Hehe

tusind mange tak skal du have

Anmeld

22. oktober 2013

emmaemilie

Hvor ser du bare drønende godt ud!

Jeg fødte jo 38+1, og selv natten til 38+0 hvor vandet gik om morgenen, havde jeg absolut ingen tegn på, at fødslen skulle gå igang!
Så det kan pludselig gå hurtigt!

Jeg kan ikke sige det nok: NYD DEN SIDSTE TID! For pludselig er det slut, og så savner du den mavse! Tro mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.