Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Albertsen92 skriver: HHahEj hvor sjovt, så skal vi til jm samme dag igen Så er det en aftale. Den kan også begynde efter vi har været til jm onsdag Jeg gider nemlig heller ikke mere! Vil så gerne bare møde min lille datter..
HHahEj hvor sjovt, så skal vi til jm samme dag igen Så er det en aftale. Den kan også begynde efter vi har været til jm onsdag Jeg gider nemlig heller ikke mere! Vil så gerne bare møde min lille datter..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: væredDet er godt nok vildt, hvor meget det kan ske med maven, på så kort tid Håber snart han kommer ud til jer
væredDet er godt nok vildt, hvor meget det kan ske med maven, på så kort tid Håber snart han kommer ud til jer
BigHope13 skriver: Ihhh altså du er bare altid så sødJa der er godt nok sket en forskel og håber så inderligt snart han vælger at komme til verdendu har ret det kan sagtens være det kan lade sig gøre med karret alligevel hvem ved om det måske er anderledes på en af de andre stuer.Haha altså jeg synes ventetiden er ekstrem lang efterhånden og kan blive utroligt utålmodig i løbet af dagen men når vi så kommer hen mod aften og træthed melder sig så kan jeg stadig godt tænke åh bare det ikke går igang lige numen har altså den følelse hver gang jeg skal op på wc om natten, Uhh hvis jeg rejser mig hurtigt kan det være vandet går Haha men ak det giver kun lidt svimmelhed Haha
Ihhh altså du er bare altid så sødJa der er godt nok sket en forskel og håber så inderligt snart han vælger at komme til verdendu har ret det kan sagtens være det kan lade sig gøre med karret alligevel hvem ved om det måske er anderledes på en af de andre stuer.Haha altså jeg synes ventetiden er ekstrem lang efterhånden og kan blive utroligt utålmodig i løbet af dagen men når vi så kommer hen mod aften og træthed melder sig så kan jeg stadig godt tænke åh bare det ikke går igang lige numen har altså den følelse hver gang jeg skal op på wc om natten, Uhh hvis jeg rejser mig hurtigt kan det være vandet går Haha men ak det giver kun lidt svimmelhed Haha
Sisse Vinther skriver: DDe Puha, ja men 3 uger er nu også lang tid bare at vente, især når det jo kan ske hvert øjeblik. for at han snart vil frem og vise sig. Jeg gætter på han kommer d. 22.
DDe
Puha, ja men 3 uger er nu også lang tid bare at vente, især når det jo kan ske hvert øjeblik.
for at han snart vil frem og vise sig. Jeg gætter på han kommer d. 22.
DecemberBaby2013 skriver: Du må ud på nogle gåture! . Måske han så kommer længere ned i bækkenet, og dermed trykker på, så vandet går og det hele starter!
Du må ud på nogle gåture! . Måske han så kommer længere ned i bækkenet, og dermed trykker på, så vandet går og det hele starter!
BigHope13 skriver: Du har ret , det må jeg vidst lidt igang med det har jeg ikke været så god til , men har forsøgt så meget andet Hehe. Rende på trapper, gjort rent i hele huset, hoppet på manden en del gangeog igår dansede jeg for fuld skrue til 3 doors down cd mens jeg lavede mad Haha.tror jeg tager hunden med på lang gåtur i morgen, så går tiden da ihvertfald med det
Du har ret , det må jeg vidst lidt igang med det har jeg ikke været så god til , men har forsøgt så meget andet Hehe. Rende på trapper, gjort rent i hele huset, hoppet på manden en del gangeog igår dansede jeg for fuld skrue til 3 doors down cd mens jeg lavede mad Haha.tror jeg tager hunden med på lang gåtur i morgen, så går tiden da ihvertfald med det
DecemberBaby2013 skriver: Det lyder som om du alligevel har været godt i gang! . Har du prøvet med hindbærblad te? Det skulle også 'virke' .-Du må endelig skrive, hvis du får sat gang i noget!
Det lyder som om du alligevel har været godt i gang! . Har du prøvet med hindbærblad te? Det skulle også 'virke' .-Du må endelig skrive, hvis du får sat gang i noget!
BigHope13 skriver: ja øv, så gik der endnu en uge, havde ellers håbet at lillemanden havde valgt at dukke op men har ingen tegn på noget som helst så vi må blot vente.Maven tog et ordentlig synk 37+3 og er bare blevet grimmere og mindre siden da Men mærker tydeligt at han er kommet langt ned i bækkenet nu så det er jo kun et godt tegn, og så har jeg det forbavsende godt, istedet for døgn halsbrand har jeg det kun om natten nu, og det ikke engang hver aften/nat. Jeg kan nå mine fødder igen og så puster jeg ikke nær så meget som jeg gjorde før hen. så alt i alt er det jo kun godt, selvom jeg savner min store struttene gravide mavevi var i torsdag til rundvisning på fødegangen, og ja det var okay men ikke lige det jeg havde forestillet mig, har hele tiden sådan i baghovedet ønsket mig at tilbringe en del af tiden i vand, men det karbad de har på fødestuen står i et meget lille aflukket rum hvor manden knap nok kan være ved siden af så nu har jeg slettet den mulighed i mit hoved, og ja så synes jeg bare det hele var så småt og tilpakket med maskiner, og ingen steder hvor manden sådan kan slappe af, havde da regnet med at der ville være en stol eller andet til ham. Men nå det vigtigste er jo at få lillemanden godt til verden og så må vi håbe at det hele bare går som smurt så vi kan komme hurtigt hjem igen.dagene bliver umenneskeligt lange nu, jeg sover en hulens masse og prøver bare at slappe af, men jeg keder mig og tankerne om at der kan ske noget når som helst holder mig også lidt hjemme.hvad fik i den sidste ventetid til at gå med??nå lige et par billeder, først et fra 37+0og så to fra i dag 38+1 så man kan se den store forandring
ja øv, så gik der endnu en uge, havde ellers håbet at lillemanden havde valgt at dukke op men har ingen tegn på noget som helst så vi må blot vente.Maven tog et ordentlig synk 37+3 og er bare blevet grimmere og mindre siden da Men mærker tydeligt at han er kommet langt ned i bækkenet nu så det er jo kun et godt tegn, og så har jeg det forbavsende godt, istedet for døgn halsbrand har jeg det kun om natten nu, og det ikke engang hver aften/nat. Jeg kan nå mine fødder igen og så puster jeg ikke nær så meget som jeg gjorde før hen. så alt i alt er det jo kun godt, selvom jeg savner min store struttene gravide mavevi var i torsdag til rundvisning på fødegangen, og ja det var okay men ikke lige det jeg havde forestillet mig, har hele tiden sådan i baghovedet ønsket mig at tilbringe en del af tiden i vand, men det karbad de har på fødestuen står i et meget lille aflukket rum hvor manden knap nok kan være ved siden af så nu har jeg slettet den mulighed i mit hoved, og ja så synes jeg bare det hele var så småt og tilpakket med maskiner, og ingen steder hvor manden sådan kan slappe af, havde da regnet med at der ville være en stol eller andet til ham. Men nå det vigtigste er jo at få lillemanden godt til verden og så må vi håbe at det hele bare går som smurt så vi kan komme hurtigt hjem igen.dagene bliver umenneskeligt lange nu, jeg sover en hulens masse og prøver bare at slappe af, men jeg keder mig og tankerne om at der kan ske noget når som helst holder mig også lidt hjemme.hvad fik i den sidste ventetid til at gå med??nå lige et par billeder, først et fra 37+0og så to fra i dag 38+1 så man kan se den store forandring
MorTilMalucca skriver: Hold da op, han har godt nok sat sig fast var Hvor er tiden dog bare gået stærkt. Håber du får en skøn fødsel når tiden er inde
Hold da op, han har godt nok sat sig fast var Hvor er tiden dog bare gået stærkt. Håber du får en skøn fødsel når tiden er inde
Hvor ser du bare drønende godt ud!
Jeg fødte jo 38+1, og selv natten til 38+0 hvor vandet gik om morgenen, havde jeg absolut ingen tegn på, at fødslen skulle gå igang!Så det kan pludselig gå hurtigt!
Jeg kan ikke sige det nok: NYD DEN SIDSTE TID! For pludselig er det slut, og så savner du den mavse! Tro mig!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128