38+1 med lille Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

BigHope13

Millea skriver:

Hvor er det spændende og fin gravid mave.. Der må simpelthen snart ske noget 

mange tak
ja håber det virkelig også, kunne være skønt at slippe for at tage flere billeder af hængedunken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

åh tusind tak
jeg håber virkelig også snart der vil ske noget så vi får vores lille guttermand at se

i forrige uge have jeg store bagedag med min mor og søster hvor der blev bagt til fryseren og fik syltet rødbeder og græskar, så gider ikke rigtig mere madlavning tihi.

åh det må ellers have været hyggeligt at sidde og sysle med konfektlavning i den sidste tid, haha ja alt det under maven er altså uden for ens syns - og rækkevide haha

ja tænker også man hurtigt kan komme til at ændre mening, og vi har også alle steder, både til fødselsforberedelse og ved JM fået at vide at vi ikke skal ligge os alt for fast på noget da man ofte i situationen har brug for noget helt andet.
det var ikke fordi jeg som sådan ønskede at føde i vand, kunne bare rigtig godt have tænkt mig at tilbringe noget tid i det varme vand i udvidelsesperioden da jeg bare elsker varmt vand især når jeg har rygsmerter. men det kan jo sagtens være at jeg bare har behov for at gå lidt rundt når først vi når dertil

Jeg kan sagtens følge dig - og det er da også rart at have alle muligheder åbne
Jeg havde slet ikke behov for mit barns far under fødslen opdagede nærmest ikke han var til stede - så måske du kan undvære ham mens du tager en svømmetur
Jeg nappede 6 cm på den time jeg plaskede rundt - så en ting er sikker det gør kroppen godt det varme vand

Anmeld

20. oktober 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

ja øv, så gik der endnu en uge, havde ellers håbet at lillemanden havde valgt at dukke op men har ingen tegn på noget som helst så vi må blot vente.

Maven tog et ordentlig synk 37+3 og er bare blevet grimmere og mindre siden da Men mærker tydeligt at han er kommet langt ned i bækkenet nu så det er jo kun et godt tegn,
og så har jeg det forbavsende godt, istedet for døgn halsbrand har jeg det kun om natten nu, og det ikke engang hver aften/nat. Jeg kan nå mine fødder igen og så puster jeg ikke nær så meget som jeg gjorde før hen. så alt i alt er det jo kun godt, selvom jeg savner min store struttene gravide mave

vi var i torsdag til rundvisning på fødegangen, og ja det var okay men ikke lige det jeg havde forestillet mig, har hele tiden sådan i baghovedet ønsket mig at tilbringe en del af tiden i vand, men det karbad de har på fødestuen står i et meget lille aflukket rum hvor manden knap nok kan være ved siden af så nu har jeg slettet den mulighed i mit hoved, og ja så synes jeg bare det hele var så småt og tilpakket med maskiner, og ingen steder hvor manden sådan kan slappe af, havde da regnet med at der ville være en stol eller andet til ham. Men nå det vigtigste er jo at få lillemanden godt til verden og så må vi håbe at det hele bare går som smurt så vi kan komme hurtigt hjem igen.

dagene bliver umenneskeligt lange nu, jeg sover en hulens masse og prøver bare at slappe af, men jeg keder mig og tankerne om at der kan ske noget når som helst holder mig også lidt hjemme.
hvad fik i den sidste ventetid til at gå med??

nå lige et par billeder,
først et fra 37+0
og så to fra i dag 38+1 så man kan se den store forandring

Ih, det er bare så vildt! Håber snart han vælger at kigge ud altså Kan godt forstå du er utålmodig! Men mit bedste råd er bare at slappe af og lave lige hvad du har lyst til. Jeg havde en hulens masse aftaler, fordi jeg godt kunne lide at holde mig beskæftiget, og jeg blev da også nødt til at aflyse en aftale på den dag jeg fødte.  

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Jeg kan sagtens følge dig - og det er da også rart at have alle muligheder åbne
Jeg havde slet ikke behov for mit barns far under fødslen opdagede nærmest ikke han var til stede - så måske du kan undvære ham mens du tager en svømmetur
Jeg nappede 6 cm på den time jeg plaskede rundt - så en ting er sikker det gør kroppen godt det varme vand

Haha nej hvem ved om man bare lukker sig helt inde i sig selv for at kontrollere smerten bedst muligt Wow 6cm på en time det var da også bare vildt

Det kan jo også sagtens være jeg bare tænker jeg skal bare i det vand og det skal bare være nu og så det fuldstændig ligegyldigt hvor klaustofobisk det lige rum virker Hehe

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Ih, det er bare så vildt! Håber snart han vælger at kigge ud altså Kan godt forstå du er utålmodig! Men mit bedste råd er bare at slappe af og lave lige hvad du har lyst til. Jeg havde en hulens masse aftaler, fordi jeg godt kunne lide at holde mig beskæftiget, og jeg blev da også nødt til at aflyse en aftale på den dag jeg fødte.  

Ja synes altså det mærkeligt at gå forbi spejlet med sådan en platset mave Haha. Håber så inderligt der snart sker noget ellers går jeg bare og tænker på at der jo "kun" er ca 3 uger til vi snakker igangsættelse
Tror du har helt ret, det er nok bedst bare at slappe af og lade op. har heller ikke de store planer. i denne uge er det kun JM tjekkes og nogle veninder som kommer til kaffe her hos mig.
de sidste 4 dage har jeg sovet det halve af døgnet vækog ellers bare fladet den ud på sofaen til en masse film og så ellers bare lidt rengøring
men phy hvor er dagen bare lang

Anmeld

20. oktober 2013

milla4

Altså dine tråde har jo reddet min dag  Vi har bare SÅ ens maver.. min har også bare lige pludslig givet op  og taget sydpå altså det bolledej, skal sku da være på bordet, og ikke hænge dernede

Jeg blev seriøst glad,for jeg synes jo bare det var SÅ mærkeligt.. ha ha- godt jeg ikke selv kan se det

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

milla4 skriver:

deAltså dine tråde har jo reddet min dag  Vi har bare SÅ ens maver.. min har også bare lige pludslig givet op  og taget sydpå altså det bolledej, skal sku da være på bordet, og ikke hænge dernede

Jeg blev seriøst glad,for jeg synes jo bare det var SÅ mærkeligt.. ha ha- godt jeg ikke selv kan se det

Haha det jeg glad for at høre
nej du har sku helt ret bolledej har absolut intet at gøre dernede
hvor langt er du? og føler du at der er optakt til noget

Anmeld

20. oktober 2013

Sisse Vinther

BigHope13 skriver:

ja øv, så gik der endnu en uge, havde ellers håbet at lillemanden havde valgt at dukke op men har ingen tegn på noget som helst så vi må blot vente.

Maven tog et ordentlig synk 37+3 og er bare blevet grimmere og mindre siden da Men mærker tydeligt at han er kommet langt ned i bækkenet nu så det er jo kun et godt tegn,
og så har jeg det forbavsende godt, istedet for døgn halsbrand har jeg det kun om natten nu, og det ikke engang hver aften/nat. Jeg kan nå mine fødder igen og så puster jeg ikke nær så meget som jeg gjorde før hen. så alt i alt er det jo kun godt, selvom jeg savner min store struttene gravide mave

vi var i torsdag til rundvisning på fødegangen, og ja det var okay men ikke lige det jeg havde forestillet mig, har hele tiden sådan i baghovedet ønsket mig at tilbringe en del af tiden i vand, men det karbad de har på fødestuen står i et meget lille aflukket rum hvor manden knap nok kan være ved siden af så nu har jeg slettet den mulighed i mit hoved, og ja så synes jeg bare det hele var så småt og tilpakket med maskiner, og ingen steder hvor manden sådan kan slappe af, havde da regnet med at der ville være en stol eller andet til ham. Men nå det vigtigste er jo at få lillemanden godt til verden og så må vi håbe at det hele bare går som smurt så vi kan komme hurtigt hjem igen.

dagene bliver umenneskeligt lange nu, jeg sover en hulens masse og prøver bare at slappe af, men jeg keder mig og tankerne om at der kan ske noget når som helst holder mig også lidt hjemme.
hvad fik i den sidste ventetid til at gå med??

nå lige et par billeder,
først et fra 37+0
og så to fra i dag 38+1 så man kan se den store forandring

Sikke en smuk mave.

Som er sunket, så mon ikke din babydreng snart vil ud og se sine forældre?

Anmeld

20. oktober 2013

Trekløver(:

Hvor er du fin og hold da op en forskel med maven Det kan ikke vare længe, før han melder sin ankomst.

Hvor skal du føde henne? 

Jeg fik ventetiden til at gå ved at SOVE en hel masse! Og så så jeg serien Dexter, nåede at se 4 sæsoner på 14 dage  Og så bare en masse hygge med kæresten og nogle lange gåture.

Held og lykke med det hele .. 

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

Sisse Vinther skriver:

Sikke en smuk mave.

Som er sunket, så mon ikke din babydreng snart vil ud og se sine forældre?

Mange tak ja der er ihvertfald sket en stor forandring. jeg håber sådan på at der snart sker noget synes mange har skrevet at der er sket noget inden for en uges tid efter den er sunket og det jo snart. men ja vente vente. holder mig oppe ved at tænke at der jo maks går 3 uger før vi er igang med at snakke igangsættelse hvis der ikke er sket noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.