ja øv,

så gik der endnu en uge, havde ellers håbet at lillemanden havde valgt at dukke op men har ingen tegn på noget som helst så vi må blot vente.
Maven tog et ordentlig synk 37+3 og er bare blevet grimmere og mindre siden da

Men mærker tydeligt at han er kommet langt ned i bækkenet nu så det er jo kun et godt tegn,
og så har jeg det forbavsende godt, istedet for døgn halsbrand har jeg det kun om natten nu, og det ikke engang hver aften/nat. Jeg kan nå mine fødder igen

og så puster jeg ikke nær så meget som jeg gjorde før hen. så alt i alt er det jo kun godt, selvom jeg savner min store struttene gravide mave

vi var i torsdag til rundvisning på fødegangen, og ja det var okay men ikke lige det jeg havde forestillet mig, har hele tiden sådan i baghovedet ønsket mig at tilbringe en del af tiden i vand, men det karbad de har på fødestuen står i et meget lille aflukket rum hvor manden knap nok kan være ved siden af så nu har jeg slettet den mulighed i mit hoved, og ja så synes jeg bare det hele var så småt og tilpakket med maskiner, og ingen steder hvor manden sådan kan slappe af, havde da regnet med at der ville være en stol eller andet til ham. Men nå det vigtigste er jo at få lillemanden godt til verden og så må vi håbe at det hele bare går som smurt så vi kan komme hurtigt hjem igen.

dagene bliver umenneskeligt lange nu,

jeg sover en hulens masse og prøver bare at slappe af, men jeg keder mig og tankerne om at der kan ske noget når som helst holder mig også lidt hjemme.
hvad fik i den sidste ventetid til at gå med??
nå lige et par billeder,
først et fra 37+0
og så to fra i dag 38+1 så man kan se den store forandring

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld