38+1 med lille Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.682 visninger
44 svar
46 synes godt om
20. oktober 2013

BigHope13

ja øv, så gik der endnu en uge, havde ellers håbet at lillemanden havde valgt at dukke op men har ingen tegn på noget som helst så vi må blot vente.

Maven tog et ordentlig synk 37+3 og er bare blevet grimmere og mindre siden da Men mærker tydeligt at han er kommet langt ned i bækkenet nu så det er jo kun et godt tegn,
og så har jeg det forbavsende godt, istedet for døgn halsbrand har jeg det kun om natten nu, og det ikke engang hver aften/nat. Jeg kan nå mine fødder igen og så puster jeg ikke nær så meget som jeg gjorde før hen. så alt i alt er det jo kun godt, selvom jeg savner min store struttene gravide mave

vi var i torsdag til rundvisning på fødegangen, og ja det var okay men ikke lige det jeg havde forestillet mig, har hele tiden sådan i baghovedet ønsket mig at tilbringe en del af tiden i vand, men det karbad de har på fødestuen står i et meget lille aflukket rum hvor manden knap nok kan være ved siden af så nu har jeg slettet den mulighed i mit hoved, og ja så synes jeg bare det hele var så småt og tilpakket med maskiner, og ingen steder hvor manden sådan kan slappe af, havde da regnet med at der ville være en stol eller andet til ham. Men nå det vigtigste er jo at få lillemanden godt til verden og så må vi håbe at det hele bare går som smurt så vi kan komme hurtigt hjem igen.

dagene bliver umenneskeligt lange nu, jeg sover en hulens masse og prøver bare at slappe af, men jeg keder mig og tankerne om at der kan ske noget når som helst holder mig også lidt hjemme.
hvad fik i den sidste ventetid til at gå med??

nå lige et par billeder,
først et fra 37+0
og så to fra i dag 38+1 så man kan se den store forandring
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Kris89

hvor er du bare fin Nu må der da snart ske noget sådan som dine mave er sunket

øv en oplevelse på fødegangen, men bare rolig, manden har slet ikke behov for en stol når først du går i gang min blev i hvert fald ordineret at stå ved min side og holde mig i hånden konstant - altså når han ikke lige skulle hente vand til mig

Anmeld

20. oktober 2013

22

Hvor er det vildt med maven. Det ligner næsten, at du allerede har født. Men nu er der heldigvis ikke lang tid tilbage, til du møder din lille skat.

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

hvor er du bare fin Nu må der da snart ske noget sådan som dine mave er sunket

øv en oplevelse på fødegangen, men bare rolig, manden har slet ikke behov for en stol når først du går i gang min blev i hvert fald ordineret at stå ved min side og holde mig i hånden konstant - altså når han ikke lige skulle hente vand til mig

hvor er du bare sød min ven Mange tak, jeg nyder ikke selv maven så meget mere, men prøver bare at tænke at det da må være et godt tegn.
så håber bare snart der vil ske noget mere, giv mig da nogle plukkeveer jeg kan mærke eller et eller andet, det eneste jeg har er en let tyngende fornemmelse når jeg går, eller når jeg vender mig i sengen.

haha nej det kan godt tænkes at han slet ikke får tid til at sidde godt, men åha synes bare slet ikke det var som jeg havde forestillet mig. og så at vi skal blive på fødegangen i 24 timer med mindre der går noget galt, det synes jeg også bare er lidt øv.

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

22 skriver:

Hvor er det vildt med maven. Det ligner næsten, at du allerede har født. Men nu er der heldigvis ikke lang tid tilbage, til du møder din lille skat.

hehe, ja sådan føles det altså også lidt, det mærkeligt for jeg mærker jo lillemanden, men når man sådan føler uden på maven så virker den bare hul og tom indeni, altså under min navle er det bare sådan noget klasket bolledej oppe over ligger han med numsen så der er det hårdt nok endnu.

jeg håber han snart vælger at komme til verden, længes sådan efter at møde ham men ellers går jeg og tænker at der jo kun er ca 3 uger til en evt igangsættelse

Anmeld

20. oktober 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

ja øv, så gik der endnu en uge, havde ellers håbet at lillemanden havde valgt at dukke op men har ingen tegn på noget som helst så vi må blot vente.

Maven tog et ordentlig synk 37+3 og er bare blevet grimmere og mindre siden da Men mærker tydeligt at han er kommet langt ned i bækkenet nu så det er jo kun et godt tegn,
og så har jeg det forbavsende godt, istedet for døgn halsbrand har jeg det kun om natten nu, og det ikke engang hver aften/nat. Jeg kan nå mine fødder igen og så puster jeg ikke nær så meget som jeg gjorde før hen. så alt i alt er det jo kun godt, selvom jeg savner min store struttene gravide mave

vi var i torsdag til rundvisning på fødegangen, og ja det var okay men ikke lige det jeg havde forestillet mig, har hele tiden sådan i baghovedet ønsket mig at tilbringe en del af tiden i vand, men det karbad de har på fødestuen står i et meget lille aflukket rum hvor manden knap nok kan være ved siden af så nu har jeg slettet den mulighed i mit hoved, og ja så synes jeg bare det hele var så småt og tilpakket med maskiner, og ingen steder hvor manden sådan kan slappe af, havde da regnet med at der ville være en stol eller andet til ham. Men nå det vigtigste er jo at få lillemanden godt til verden og så må vi håbe at det hele bare går som smurt så vi kan komme hurtigt hjem igen.

dagene bliver umenneskeligt lange nu, jeg sover en hulens masse og prøver bare at slappe af, men jeg keder mig og tankerne om at der kan ske noget når som helst holder mig også lidt hjemme.

nå lige et par billeder,
først et fra 37+0

Jeg synes nu stadig du er rigtig fin gravid

for at han snart melder sin ankomst
Jeg var højgravid i slut november start december - så jeg lavede konfekt og småkager jo jo var i Rema og hente nødder med hvid koge chokolade under maven men jeg kunne jo ikke se det selv.

Jeg drømte også om at føde i vand - men efter en lille time i vandet havde jeg brug for at bevæge mig omkring igen - så op og fødte på "gammeldags måde" på føde lejet med stængerne vejret

Anmeld

20. oktober 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

nå lige et par billeder,
først et fra 37+0

Hvor er du fin   for at der snart sker noget

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Jeg synes nu stadig du er rigtig fin gravid

for at han snart melder sin ankomst
Jeg var højgravid i slut november start december - så jeg lavede konfekt og småkager jo jo var i Rema og hente nødder med hvid koge chokolade under maven men jeg kunne jo ikke se det selv.

Jeg drømte også om at føde i vand - men efter en lille time i vandet havde jeg brug for at bevæge mig omkring igen - så op og fødte på "gammeldags måde" på føde lejet med stængerne vejret

åh tusind tak
jeg håber virkelig også snart der vil ske noget så vi får vores lille guttermand at se

i forrige uge have jeg store bagedag med min mor og søster hvor der blev bagt til fryseren og fik syltet rødbeder og græskar, så gider ikke rigtig mere madlavning tihi.

åh det må ellers have været hyggeligt at sidde og sysle med konfektlavning i den sidste tid, haha ja alt det under maven er altså uden for ens syns - og rækkevide haha

ja tænker også man hurtigt kan komme til at ændre mening, og vi har også alle steder, både til fødselsforberedelse og ved JM fået at vide at vi ikke skal ligge os alt for fast på noget da man ofte i situationen har brug for noget helt andet.
det var ikke fordi jeg som sådan ønskede at føde i vand, kunne bare rigtig godt have tænkt mig at tilbringe noget tid i det varme vand i udvidelsesperioden da jeg bare elsker varmt vand især når jeg har rygsmerter. men det kan jo sagtens være at jeg bare har behov for at gå lidt rundt når først vi når dertil

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Hvor er du fin   for at der snart sker noget

tusind tak og tak for håber det virker

Anmeld

20. oktober 2013

Millea

Hvor er det spændende og fin gravid mave.. Der må simpelthen snart ske noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.