Hvad spiser i til juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

Frejsmor

ÅÅh det er vidst næsten nemmere at spørge hvad vi ikke får hehe..

Vi spiser and, meget gerne lavet på grill - det er bare så lækkert!!

Så er der selvfølgelig hvide og brune kartofler, kartoffelchips, brun sovs og rødkål.. Derudover er der ofte julemedister og bagte æbler med gelé.. Og til dessert er der selvfølgelig risalamande med kirsebærsovs og senere er der fade fyldt med lækre julegodter, hjemmelavede småkager og konfekt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

L&V

Maria&Lukas skriver:

Neeej

Okay så siger jeg det ik

Anmeld

15. oktober 2013

Muffin_girl

Månsson skriver:

Punk 1 du siger altid der er for langt og punkt 2fortæl mig noget jeg ik ved hø hø

Punkt 1 - der er for langt! Du skulle bo tættere på  

Punkt 2 - skam dig ! 

Anmeld

15. oktober 2013

tarkoflen

Hos os får vi and, flæskesteg, brunede og hvide kartofler, hjemmelavet rødkål, 2 slags sovs og så synes jeg der mangler noget??

Til dessert får vi risalamande og hjemmelavet is (min bror og jeg kan ikke lide risalamande ) og så kirsebærsovs til.

Hos min kæreste får de and, medister, gl.dags oksesteg, brunede og hvide kartofler, sovs og rødkål og vist risalamande til dessert. Vi har ikke holdt jul sammen endnu, men det må vi vist hellere i år kan dog slet ikke holde ud at skulle holde væk fra min familie men nu må vi se, hvad det ender med...

Anmeld

15. oktober 2013

Muffin_girl

Frejsmor skriver:

ÅÅh det er vidst næsten nemmere at spørge hvad vi ikke får hehe..

Vi spiser and, meget gerne lavet på grill - det er bare så lækkert!!

Så er der selvfølgelig hvide og brune kartofler, kartoffelchips, brun sovs og rødkål.. Derudover er der ofte julemedister og bagte æbler med gelé.. Og til dessert er der selvfølgelig risalamande med kirsebærsovs og senere er der fade fyldt med lækre julegodter, hjemmelavede småkager og konfekt..

Årrrh ja and på grill!! SAVLE SAVLE SAVLE ...

Mums det lyder godt... HAPS!! 

Anmeld

15. oktober 2013

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

å

Punkt 1 - der er for langt! Du skulle bo tættere på  

Punkt 2 - skam dig ! 

Nå nå hva godt ord igen. jeg boede her først Jeg har ingen skam i livet du

Anmeld

15. oktober 2013

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Hos os får vi and, flæskesteg, brunede og hvide kartofler, hjemmelavet rødkål, 2 slags sovs og så synes jeg der mangler noget??

Til dessert får vi risalamande og hjemmelavet is (min bror og jeg kan ikke lide risalamande ) og så kirsebærsovs til.

Hos min kæreste får de and, medister, gl.dags oksesteg, brunede og hvide kartofler, sovs og rødkål og vist risalamande til dessert. Vi har ikke holdt jul sammen endnu, men det må vi vist hellere i år kan dog slet ikke holde ud at skulle holde væk fra min familie men nu må vi se, hvad det ender med...

Is? Lyder godt.. 

gl.dags oksesteg ??

Det kan jeg sagtens forstå... Sådan havde jeg det også i starten, i forhold til at skulle være væk. Men nu har jeg faktisk vænnet mig til det ... 

Så kunne i jo holde i år hos din familie, og næste år, andet steds? Så du ligesom stille og roligt vænnede dig til det  

Anmeld

15. oktober 2013

Frejsmor

Aalborg_Pigen skriver:

Årrrh ja and på grill!! SAVLE SAVLE SAVLE ...

Mums det lyder godt... HAPS!! 

Der findes bare ikke noget mere lækkert!!!

Iih altså, nu glæder jeg mig helt til jul - og jeg er ellers én af dem der, der synes det er mega meget for tidligt, at der allerede er fyldt op med juleslikket på hylderne i rema1000..

Anmeld

15. oktober 2013

Muffin_girl

Månsson skriver:

Nå nå hva godt ord igen. jeg boede her først Jeg har ingen skam i livet du

Blabla bla! 

Nej har du ikke. Onde menneske..

Anmeld

15. oktober 2013

morethanperfect

Aalborg_Pigen skriver:

Som skrevet.

Hvad får i at spise juleaften?  

Her blir der lavet :
And , andesovs , hvide kartofler , brune kartofler , chips , rødkål , flæskesteg og asier ...

Jeg spiser , and , hvide kartofler og sovs ! Og chips

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.