Hvad spiser i til juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

Sijac

Aalborg_Pigen skriver:

Som skrevet.

Hvad får i at spise juleaften?  

Flæskesteg, and, sovs, rødkål, hvide og brune kartofler og æbler med ribsgele. Og selvfølgelig ris a la manda med kold og varm kirsebærsovs.

Hos min kæreste får de kalkun, sovs, rødkål og brune kartofler og ris a la manda til dessert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Kløver

Vi får for det meste and og flæskesteg, men der er altid and, og så brunede/hvide kartofler, rødkål, brun sovs osv

Anmeld

16. oktober 2013

Loa

Holder vi det med min familie er det risengrød først og derefter, and, steg, kartofler (hvide og brune), rødkål, chips og brun sovs.

Hos svigerfamilien er det and og steg, begge slags kartofler, brun sovs og rødkål. Men ris a la mande til dessert.

Anmeld

16. oktober 2013

1974

Vi får and ,flæskesteg ,hvid og brun kartofler og chips
Waldorfsalat ,rødkål salat ,sovs.og nogle gang julmedister.
Og selvøldig risalamande med kirsebærsoves

Anmeld

16. oktober 2013

Muffin_girl

Tullen85 skriver:

Plejer at få kalkun, flæskesteg, brune og hvide kartofler, rødkål, stuffing, brun sovs og chips.. nogle år gås i stedet for kalkun, men tror vi skal have and i år for vi bliver ikke så mange...

Jeg har aldrig smagt gås.. Hvordan smager det ?

Anmeld

16. oktober 2013

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Is er lækkert med kirsebærsovs til

Oksesteg er til svigerfar der er kræsen

Problemet er, at svigerfamilien skal sidde alene de år vi ikke holder jul hos dem, og det kan kæresten naturligvis ikke helt have, og eftersom vi stadig ikke har solgt vores lejlighed, så aner vi ikke hvor og hvor stort vi bor, så vi kan ikke invitere, og det vil også betyde, at jeg aldrig kommer til at holde med min bror, og det synes jeg bare også er rigtig trist! Pyha kan mærke, at jeg da vist snart skal have lukket op for den pose, for nøj jeg synes det er svært! Vil jo også gerne have, at min familie skal holde theas første jul med hende, men det kan de jo ikke allesammen

Hihi det lyder spændende  

Jeg tror også du er nødt til at lukke op for den pose.. Kan sagtens forstå både dine tanker, og din kærestes! Heller få snakket om det, sådan at det ikke er sådan et ømt punkt 

Anmeld

16. oktober 2013

Muffin_girl

Maja88 skriver:

Jeg spiser ikke waldorfsalaten og gåsen...

Holder mig som regel til anden

Hihi .. Jeg elsker waldorfsalat

Anmeld

16. oktober 2013

Muffin_girl

Sijac skriver:

Flæskesteg, and, sovs, rødkål, hvide og brune kartofler og æbler med ribsgele. Og selvfølgelig ris a la manda med kold og varm kirsebærsovs.

Hos min kæreste får de kalkun, sovs, rødkål og brune kartofler og ris a la manda til dessert.

Nu er jeg sulten igen

Anmeld

16. oktober 2013

Muffin_girl

Loa skriver:

Holder vi det med min familie er det risengrød først og derefter, and, steg, kartofler (hvide og brune), rødkål, chips og brun sovs.

Hos svigerfamilien er det and og steg, begge slags kartofler, brun sovs og rødkål. Men ris a la mande til dessert.

Bliver i ikke meget mætte med risengrød først ?

Anmeld

16. oktober 2013

Muffin_girl

1974 skriver:

Vi får and ,flæskesteg ,hvid og brun kartofler og chips
Waldorfsalat ,rødkål salat ,sovs.og nogle gang julmedister.
Og selvøldig risalamande med kirsebærsoves

Som skrevet til en anden, MUMS til waldorfsalat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.