Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LBK skriver: det gør vi så også
det gør vi så også
Hihi pyhhaa...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Vi får and, flæskesteg, brune hvide og franske kartofler brun sovs og smør sovs rødkål og tyttebær ris a la mande og is og snoller til vi sprækker
Vi får and, flæskesteg, brune hvide og franske kartofler brun sovs og smør sovs rødkål og tyttebær ris a la mande og is og snoller til vi sprækker
Månsson skriver: Hov og meget vigtigt er der andesovs og flæskestegssovs for man ka ik bruge ande sovs til flæskesteg og omvendt
Hov og meget vigtigt er der andesovs og flæskestegssovs for man ka ik bruge ande sovs til flæskesteg og omvendt
Smør sovs dertil også?
Her bruges en slags sovs til det hele ! Det kører fint ind i løgneren..
Aalborg_Pigen skriver: lige præcis ! nu har jeg lavet te, det er bare ikke flæskesteg!!!
lige præcis ! nu har jeg lavet te, det er bare ikke flæskesteg!!!
Aalborg_Pigen skriver: Smør sovs dertil også? Her bruges en slags sovs til det hele ! Det kører fint ind i løgneren..
Maria&Lukas skriver: Kender det /: måtte riste en bolle med honning bare for at få lidt sødt det er bare ikke nok til at fjerne trængen til flæskesteg /:
Kender det /: måtte riste en bolle med honning bare for at få lidt sødt det er bare ikke nok til at fjerne trængen til flæskesteg /:
ABSOLUT IKKE!!!
MUmmmmmmsssssssssssssss..........
Månsson skriver: Ja smørsovsen er til min mand fordi han er sær.
Ja smørsovsen er til min mand fordi han er sær.
Det lyder altså RET sært...
Men kan godt se logikken i det med ande sovs og flæskestegs sovs.. Hmm... Burde man prøve sig med det?
Månsson skriver: Er det nu jeg ska sige at vi fik det til aftensmad og der ligger eg par stykker på køl
Er det nu jeg ska sige at vi fik det til aftensmad og der ligger eg par stykker på køl
DU ER LED!!!!!!
Aalborg_Pigen skriver: Det lyder altså RET sært... Men kan godt se logikken i det med ande sovs og flæskestegs sovs.. Hmm... Burde man prøve sig med det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128