Lige præcis, og det vil være SÅ godt med nogen flere, virkelig engagerede dp'er
og det virker det jo til at du vil blive 
fedt at du kan tage så meget praktik! Troede det KUN var 4uger ialt 
Ja det er jo engagmentet der tæller, og hvis man ikke kan finde det mere bør man lavet noget andet.
Det har osse meget at gøre med at jeg vil noget andet, da jeg efter flere vikariatet som kontorassistent bare ikke kan finde gnisten i det længere, og derfor gik jeg igang med at tænke bydt over hvad jeg egentlig ville resten af mit liv, hvad kunne gøre mit arbejdsliv mere spændende og tjaa sjovere - ergo "hvad vil jeg"
At jeg så enten ved at det skulle være dagplejer, var en blanding af 117 ting, hvor jeg tænkte hvorfor har jeg aldrig tænkt på det??? jeg har så ofte i hele mit liv fået at vide jeg har "børnetække", jeg har være babysitter og ofte leget med børn yngre end mig og på sin vis "passet" dem. Jeg har osse være støtteperson for en veninde med aspers syndrom da jeg var 25 og hun var 19. Men selve faget har aldrig lige "fanget mit øje".
Jeg kan som ledigtilbyde 4 ugers praktik gratis til virksomheder. Jeg er ledig og har fået dette tudet i ørene 117 gange så jeg tænker jo bare at det ved "alle jo
det kunne du jo natruligvis ikke vide.
Men er man ledig kan man tage op til 4 ugers praktik, stedet skal bare godkendes af jobcenteret (en formal sag) også kan man komme gratis ud (man får bare dagpenge) men man kan kun være i samme virksomhed i en praktik periode af gangen. - det kan bruges til at vække virksomhedens interesse for en (se det som en 4 ugers jobsamtale) hvor efter de så kan vælge at ansætte en eller ej. Og et tilbud om 4 ugers gratis hjælp i en travl hverdag, vil jo være et plus for mange steder.
Anmeld