LinLin skriver:
3-4 dage lyder da også lidt for optimistisk i mine ører... Det kan jeg slet ikke forstå I regnede med var nok...
Men nu er det sådan (går ud fra I er startet på job) og så må vs jo arbejde ud fra det...
Jeg havde15 hverdage til den yngste og halvanden måned i alt til den første - de gik i hhv vs og dp... De var begge lige 12 mdr.
Kunne nok godt have nøjedes med en uge til hver men er glad for jeg havde mere - tror jeg selv ville have stresset over det og det ville helt sikkert have påvirket mine drenge 
"Skrækscenarierne" for hvor lang tid en indkøring har kørt i den vs og bhv jeg har arbejdet i er 1,5-3 mdr 
som skrevet tidligere ville farmor også være der som nødplan hvis der skulle komme komplikationer efter de første 3-4 dage
Men jo vi er begge startet i skole, også elsker hun at være der, og er som sagt vant til at blive passet.
og netop pga hun var vant til at blive passet regnede vi ikke med hun behøvede særlig lang tid. 
Jeg bliver nærmere stresset over alle de omveje vi skal lave pga vi er nød til at kører som vi gør nu, og tager alt mit overskud 
Anmeld